Luna Maya

Aksi pemandu tolak penghadang jadi bualan -“Jangan main2 dengan wanita”

Biasanya rakaman kamera litar tertutup (CCTV) akan menjadi bukti segala tindakan yang kita lakukan secara sembunyi-sembunyi.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Walaupun tindakan tersebut mungkin dilakukan disebabkan terdesak ataupun bukan dari salah kita sendiri, namun jika ia sudah berjaya dirakam, hujah-hujah lain agak sukar diterima.

Walaupun video tersebut tidak menjelaskan apa-apa sama ada tindakan tersebut adalah salah pemandu kereta itu ataupun tidak, namun ia tetap menjadi bualan disebabkan kekuatan wanita itu yang menolak dan merosakan penghadang berkenaan seorang diri.

Dia juga dilihat mengambil gambar keadaan tiang penghadang tersebut yang sudah ‘rebah’ ditolak olehnya bagi memastikan kenderaan yang dipandu dapat melewati laluan terbabit.

Menjengah ke ruangan TikTok tersebut, rata-rata warganet meninggalkan komen menyentuh tentang kekuatan wanita berkenaan yang berjaya menumbangkan penghadang seorang diri.

Walau bagaimanapun, mereka tidak mahu mengulas kerosakan yang dilakukan wanita itu kerana boleh jadi dia terpaksa bertindak sedemikian rupa lebih-lebih lagi ketika berseorangan.

Walau bagaimanapun, setakat ini belum ada sebarang penjelasan daripada mana-mana pihak dan lokasi kejadian itu berlaku juga tidak dapat dipastikan dimana.

Namun merosakkan harta benda awam sememangnya satu kesalahan dan pesalah boleh dikenakan hukuman jika ia dilaporkan ke pihak berkuasa.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber: TikTok @lumiqahqizah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *