Luna Maya

Dituduh Pakai Baju Gambar Setan, Wanita Bengang Tiba2 Dimaki ‘Makcik Pvaka’ Akhirnya lni Yang Berlaku

Tak menjadi masalah pun andai kita membuat teguran kepada mana-mana pihak asalkan kena dengan caranya dan tidak menyingung hati serta perasaan orang lain.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Tapi, kalau secara tiba-tiba dan individu tersebut langsung tidak kita kenali, rasanya lebih elok untuk kita berdiam diri atau menyuarakan rasa tidak senang tersebut dengan cara yang baik tanpa menyentuh perasaan orang lain.

Melalui gambar yang disertakan, wanita tersebut memberitahu yang dia hanya memakai pakaian normal dan tidak pula terlalu menjolok mata sehingga mengganggu pandangan mata orang lain.

Tambah wanita itu, makcik berkenaan tiba-tiba berangin kerana mengatakan dia memakai baju wajah syaitan sedangkan gambar di bajunya adalah wajah harimau kumbang.

Dituduh Pakai Baju Gambar Setan, Wanita Bengang Tiba2 Dimaki ‘Makcik Pvaka’ Akhirnya lni Yang Berlaku

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen yang pelbagai apabila melihat video yang tular berkenaan.

Ada diantara mereka bersetuju makcik puaka seperti itu sememangnya ada dan suka menegur orang lain sesuka hati dengan kasar tanpa memikirkan perasaan orang.

Namun, ada juga yang merasakan kedua-duanya agak kurang sopan kerana menggunakan kata-kata yang ‘pedas’ bagi berlawan cakap sesama sendiri.

Tonton Video:

Sumber: Ohmymedia, Twitter @farizjefri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *