Luna Maya

Penyany1 K0ntr0versi ini Men0nton P0rn0 Bersama Anak utk Mengajar Mer3ka Pndidikan Sks

Penyanyi Indonesia, Yuni Shara mempunyai caranya yang tersendiri dalam mengajar anaknya berkenaan pendidikan s3kz.

Dalam satu wawancara, Yuni mendedahkan dia menemani anak-anaknya menonton video p0rn0grafi sebagai satu bentuk pendidikan s3kz.

Yuni yang juga kakak kepada penyanyi Krisdayanti mendedahkan, dia tidak mahu menjadi ibu yang kolot.

Dan mahu sentiasa berfikiran terbuka tentang isu ini.

“Anak-anakku kebetulan anak-anak yang terbuka. Mana mungkinlah ya anak-anak kita tidak nonton film p0rn0.

Mau yang jenis anime hentaii atau jenis apapun segala macam, tetap akan ada” ujar Yuni Shara.

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Nak Tonton Video? Ada kat Bawah Sekali

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Tak Payah Ajar pun Takpe

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Anak dah Bujang kot

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Risau Nanti Jadi Bahan Ujikaji je Nanti

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Jauh Terpesong ni

Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri Pelakon ini mmpunyai caranya yg tersendiri

Yuni turut mendedahkan kebiasannya dia akan bertanyakan soalan kepada anaknya, Cavin Obrient Salomo Siahaan dan Cello Obient Siahaan adakah mereka suka akan video yang sedang ditonton.

Namun, anak-anaknya kadang-kala berasa tidak selesa dengan soalan yang diaju.

“Jadi mendingan dari pada gini-gini mending kita jadi temen aja, ‘gimana nonton kayak gini, asik ya?’, ‘bunda jangan gini-gini’, ‘aduh biasa aja bro’, aku gitu,” ungkap Yuni Shara.

Tambah Yuni, pendidikan s3kz amat penting buat anaknya yang sedang meningkat dewasa.

Dia turut meluahkan rasa risau kerana tidak dapat mengawasi atau menjaga anak-anakya pada setiap masa.

Apa pendapat anda tentang cara yang digunakan oleh Yuni Shara ini?

Cari video ke? Takde!

Kredit: Detik via LobakMerah

Leave a Reply

Your email address will not be published.