Luna Maya

“Tunggu, Nnt Sy Dedahkn Semua” Dakwa Ditahan Sbb Positip D4D4H, Anju Akhirnya Ceritakan Semu4nya B3b3rapa Hari Lagi

Sejak semalam hangat diperkatakan di media sosial apabila seorang pelakon wanita positif ddh ditahan poIis di Nilai, Negeri Sembilan.

Menurut laporan BH Online, Ketua PoIis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata, pihaknya telah berjaya menahan seorang perempuan.

Dia berusia 34 tahun selepas menerima maklumat daripada orang awam.

“Saspek dibawa ke Pejabat Nrkotik lPD Nilai bagi tujuan ujian saringan awal poIis. 

Hasil ujian saringan mendapati saspek positip ddh jenis mthmphetamne,” katanya.

Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye

Kalau Nilai, Dia Sorang je Terkenal

Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye

Tengok baju dah tau sape dah

Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye

Merasa la duk kat dalam kejap

Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye

Baik layan bola lagi best

Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye Nanti saya dedahkan semuanya sabar ye

Susulan berita tersebut, ruangan komen pelakon Zarina Anjoulie dihujani dengan pertanyaan netizen mengenai dakwaan berkenaan.

Menerusi IG Live malam tadi, netizen turut bertanyakan kepada Zarina adakah benar bahawa dia selebriti wanita yang ditahan poKis sebab positip ddh.

Bagaimanapun, Zarina tidak menjawab soalan berkenaan sebaliknya memaklumkan dia berada di rumah sejak semalam.

Malah, Zarina berjanji dia akan memberikan kenyataan dalam masa beberapa hari lagi.

Zarina turut berterus terang mengatakan dia mahu mengambil kesempatan menerusi berita tular berkenaan untuk membuat ulasan produk bagi mendapatkan duit.

“Bukan nak lari, yang kenal saya, saya takkan sorok. Cumanya saya tak nak bagi kenyataan sekarang.

Biar saya buat duit dengan ‘review’ dulu. Kalau cerita sekarang, ia habis di situ. Esok sudah tidak ada cerita. Jadi, biar saya pulun ‘review’ dulu.

“Bagi saya dua ke tiga hari. Kalau bagi sekarang, tak bolehlah buat duit dulu. Selepas itu saya cerita. Apa pun, buat duit dulu,” katanya.

Dalam IG Live jam 7 pagi tadi itu, Zarina turut berkata dia juga tidak malu untuk mengaku salah sama seperti masalah yang pernah ditimbulkan sebelum ini.

“Tapi kalau saya buat salah, saya tak malu mengaku. Saya tak macam kau. Jangan samakan saya macam kau. Kita tak sama.

“Sebab untuk saya, banyak perkara memalukan dalam hidup saya terjadi tak pernah elak.

Saya bukan jenis lari dari masalah. Saya akan sentiasa beritahu pada orang.

Semua kenal saya dan tahu, perkara memalukan apa sekalipun, saya takkan lari dari ‘followers’,” katanya.

Zarina turut berkata dia akan membuka cerita mengenai perkata itu jika jumlah pengikut di Instagram mencecah 1 juta.

Ketika ini followers akaun IG miliknya berjumlah 981,000. Ujarnya lagi, dia mahu mengambil kesempatan dengan membuat duit daripada mensia-siakannya.

“Apa pun saya nak menuju sejuta ‘followers’. Semalam naik 5,000. Naik saja sejuta, saya buka cerita.

Kena faham saya ahli perniagaan, otak bisnes. Saya takkan sia-siakan cerita tular ini. Kalau cerita sekarang saya tak boleh buat duit.

“Alang-alang dah macam ini, baik buat amal sekali.

Buat duit dulu. Ulasan di IG Story, dapat RM20,000 sehari iaitu hari ini dan esok, saya akan buat ‘give away’ RM 1,000 pada anda.

Cerita sekarang di ‘live’ rugilah.

“Setiap kali ‘viral’ saya buat duit. Kalau saya buat, anda semua tahu, saya tidak pernah tak kongsi dengan ‘followers’.

Bagi saya, duit yang masuk daripada anda. Sebab itu beri semula pada anda.

Duit itu pusing-pusing datag daripada anda juga, penyokong saya,” katanya.

Sumber KotakMedia

Leave a Reply

Your email address will not be published.