Luna Maya

Gara² TanggaI Baju Separuh Sehingga “Nampak” Ketika Vksin, Tindakkan Founder ini Akhirnya Mengundang Padah

Kuala Lumpur: “Untuk apa dia nak berpakaian seksi dan apa perlunya dia buat begitu?”

Kata penyanyi Keena Mentor mengulas mengenai tindakan seorang wanita yang berpakaian keterlaluan.

Ianya ketika mengambil suntikan vksin di Pusat Pemberian Vksin (PPV).

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Menerusi rakaman video yang tular hari ini, wanita terbabit dilihat menanggalkan baju.

Ini untuk menerima suntikan sehingga menampakkan pakaian dalamnya.

Keena berkata, tindakan ini sangat memalukan kerana wanita terbabit jelas tidak menghormati undang-undang.

Mnanggalkan separuh bju
“Tidak bolehkah dia berpakaian yang sesuai dan kena dengan tempat? Cubalah fikir tempat ini turut dihadiri oleh semua golongan termasuk warga emas.

“Dah pakai begini, dia menc.olok mata petugas vksin apabila terpaksa buka baju sehingga nampak pakaian dalam. Kejadian ini amat memalukan.

“Tindakannya juga meng.undang b.ahaya terhadap diri sendiri.

Sekiranya dia digang.gu oleh mana-mana pihak, jangan salahkan sesiapa kerana itu kesalahannya sendiri,” katanya.

Keena yang sangat ke.cewa, turut meluahkan perasaannya menerusi perkongsian di media sosial.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju

“Betul tu,sdgkn bangsa bukan Islam nk masuk ke sesuatu tmpt kera.jaan pon kene jaga tertib pakaian waima Islam sekalipun Kene jaga tertib pakaian ini bole lak mcm tu sekli,mmg memalukan je.” – Izah

Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju

“Pakai lah baju yg lengannya besor sikit nnti bila nk c.ucuk senang lah …tk ada le sampai buka baju.” – Lina

Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju

“Baguslah dia tegur, sekurang²nya masih ada secebis rasa malu, malu itu sebahagian dari iman. Moga Allah kurniakan kek.uatan untuk terus memperbaik diri setiap hari kepada kita semua, amin ya Robb.” – Azam

Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju

“Tgok jgk.. g.edik nk mmpos aihh xmalu sungguh la gaya cm apa tah…kita yg pmpuan tgok pon malu tgok kelaku dia.” – Linda

Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju Mnanggalkan separuh bju

“Petugas yg cucuk tu pun.. Baru cucuk x sampai 5 saat terus tanya ada rasa pening x..

Aku ni lepas cucuk, sapa pun x tanya, pening ke.. Lapor ke.. Nk tercirit ke.” – Kamal

Tonton Video

 

“Ada jugak sy tengok wanita yg dtang ke PPV di Universiti Awam memakai baju tidak kena pada tempatnya.

Memakai baju yang pendek sehingga menampakkan pu.sat. Sekurang2nya hormati la tempat yang dituju tu.” – Rafa

Bukan nak pergi ke shopping mall. Takkan cara berpakaian yang sesuai pon masih nak diajar. PPV ramai golongan org2 tua.

Kredit : HM

Leave a Reply

Your email address will not be published.