Luna Maya

Suami Kntoi Bawa Wanita Lain Masuk Bilik, lsteri Hanya Mampu Menangis Bila Tengok CCTV Akhirnya Tndakannya Mngejutkan Ntizen

Isteri mana yang tidak patah hati apabila mengetahui suami tercinta berlaku curang di belakang dirinya.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Sama seperti kisah seorang wanita di Indonesia ini apabila dia mendapat tahu bahawa suaminya membawa wanita lain di dalam bilik tidur mereka.

Aku lagi kerja kenapa korang sanggup buat aku macam ni? Itu bilik tidur aku dan korang orang yang aku sayang.

Seperti tidak menyangka perkara seperti ini akan terjadi pada dirinya, wanita berkenaan hanya mampu menangis teresak-esak dan memikir adakah kasih sayang dan cinta yang diberikan selama ini tidak mencukupi sehingga suaminya sanggup curangi dirinya.

Aku tak sangka perkara macam ni jadi dekat hidup aku. Apa kurangnya aku. Kasih sayang dan cinta yang aku bagi selama ini tak cukup ke ya Allah.

“Suami yg pernah berzina ini, mmg akan merasa tak cukup seorg.. Apatah lagi kalau ada anak.. Tak ada anak pun, masih nak curang.. Nak merasa yg lain dri lain.. @kaki perempuan.. Baik mcm mana pun si isteri.. Tetap xda kepuasan buat diri nya.. Better baik hidup tak payah nk kahwin kalau dah perangai mcm itu.. Isteri buat macam hamba abdi.. Dia king.. Itu lah yg payah, bagi yg jahil bab agama… Semoga d beri kekuatan buat pasangan yg d khianati.. .” – Royanti

“Wahai hamba Allah jangan kamu menangis kamu hadap lh muka kamu ke arah kiblat kamu mohon pada Allah Allah dengar rintihan hamba nye insysAllah Allah perkenan doa hamba nye” – Fatimah

“laki jenis xdak agama..klu kapir aku x heran..tp klu islam mmg patut kena sula..x kena sula kt dunia kena sula kt akhirat ..jenis lapar burit betina..burit halal bini lawa dok ada..nak juga burit yg haram..masa haram ni burit busuk pon sedap..yg halal wangi pon x sedap..kerat ja pelir tu masa tido..komfom menyesal melutut kat bini seumo idup.bila dh kerat pelir tu bini minta cerai pon menangis melutut sbb xdak betina lain nk idup dgn org cacat legutu..” – Indah

“Akak jagan balas balik mcam mcam itu balik tlong jgn sbar mita kpda allah ye akak ye tlong jgn buat mcam suami itu buat kat bini nya ni tlong sbar dan kuat dan mita dari kwan2 bagi kuat tlong akak jgn jadi mcam orang lain yang ade dari atas trun kebwah pham la ye mksudkan itu ye akak ye.” – Pawi

Apa pendapat anda?

Tonton Video CCTV : SILA KLIK DI SINI

Tonton Video Tindakan Sofia : SILA KLIK DI SINI

Sumber Ohbulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *