Luna Maya

Wanita kecewa suami mcm takde perasaan, selalu tgok video GadisTktok terang terangan

Isteri mana yang tidak kecewa dan patah hati apabila melihat suami tercinta acap kali menonton video wanita lain di aplikasi media sosial. Bagaikan tiada hati perasaan, perbuatan suaminya itu berterusan sehingga isteri kecil hati.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Dalam pada itu, wanita berusia 25 tahun ini turut mengatakan sejak menetap di rumah mentua, si suami sudah berubah dan tidak sama seperti waktu mereka bercinta dahulu.

Kami bercinta dah 3 tahun dan bernikah pada 22 April 2022. Tapi semuanya berubah sejak tinggal kat rumah mentua. Dekat rumah diabaikan dan tak dianggap sebagai isteri pun.

Lebih menyedihkan lagi apabila suaminya menganggap dirinya adalah satu beban. Disebabkan itu, dia terpaksa bekerja mencari rezeki untuk dirinya sendiri.

Walau bagaimanapun, wanita berkenaan nekad untuk berpisah kerana sudah tidak dapat menahan perit dan derita setiap hari.

Sekarang baru aku sedar yang nikah dengan orang yang kita cintai belum tentu akan bahagia akhirnya.

Mungkin takdir aku seperti ini kena bercerai dan terima kenyataan bahawa kita tak akan jumpa kebahagiaan di tangan orang lain.

Antara Reaksi Netizen :

“Buat jela perkara yg sama..kalau suami xde rasa cemburu boleh la angkat kaki..sebab dalam hati dia xde perasaan buat isteri…ada isteri depan mata x nak tengok..bila dah xde baru nak menyesal..” – Hayati

“Kawan saya di uji dan selalu mengadu suami Dia xde tiktok insta..tp Suami dia selalu tgk pmpn kt utube..Tumbler n seangkatan..pnh isteri dia tgk suami buat folder kt hp..kantoi suami tgh tidur masa tu…Sampai skrg dia Was2 kat suami dia…Kepercayaan dh hancur ..Kesian kan…Masa dia luahkan tu sy tertanya…Kenapa xde sikit pun rasa kesian dan hargai kt isteri yg cukup setia?” – Noor Hidayah

“Biasa la lelaki mmg mcm tu tak cukup ada dpn mata..Jd perempuan jgn lemah kene kuat semangat jgn senang2 jer laki nk tindas kita, klu melampau sgt ambik fon tu campak kat luar biar dia tau langit tinggi ke rendah..” – Foziah

“Sebenarnya lumrah lelaki mmg sebegitu.. nasihat suami dengan cara yang baik.. selebihnya berserah kepada Allah.. dosa dia yang tanggung.. at least anda dah berusaha.. kalau dia suka tgok tiktok lelaki terkinja┬▓ tu lain la.. anda patut risau lebih..” – Shah

“nasihat dan beritahu suami yg sis x suka suami lihat perkara mcm tu. beritahu suami jgn cuba2 mendekati zina.. selebihnya banyakkan berdoa dan berserah kpd Allah agar Allah pelihara hubungan.. moga sis diberikan kesabaran dan kekuatan. jgn bersedih, Allah kan ada” – Yuliza

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumbe Ohbulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *