Luna Maya

Dah Dua Bulan Anak Tak BalikRumah, lbu Merayu Tengku Hatikah Pulang – ‘Apa Lagi Kekurangan Mama?

Setiap ibu mahukan yang terbaik untuk anak-anak. Ketegasannya, kasih sayangnya mahupun ‘kegarangannya’ semua untuk membentuk anak-anaknya menjadi orang yang berguna pada masa hadapan. Orang kita bahasakan supaya anak kita ‘menjadi orang’.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Bagi yang mempunyai anak perempuan, kerisauannya mungkin sedikit berbeza. Risaukan mereka tersalah langkah dan seumpamanya.

Apa lagi kekurangan mama untuk kakak? Mama dah buat sehabis baik, ingat kawan tak bawa kita ke akhirat kak. Kakak dengan imej sekarang mama tak boleh terima.

Dengan nama kakak tukar Melly, mama tak boleh terima kak. Dah lama sabar, dah 2 bulan saya pendam, saya menunggu dan terbayang Hatikah balik. Sebab dia anak perempuan 15 tahun, kalau kakak dah lepas dari tanggungjawab mama. Mama tak kisah kak.Saya cuma nak Atikah pulang dengan selamat je.

Tak Pernah Mengongkong, Risau Anak Terpesong

Tambah Hasmida lagi, anak-anaknya yang berada di Pekan, Pahang sedang menanti kepulangan kakak mereka, Hatikah. Wanita ini akui sudah bun,tu dan tidak tahu mengapa Hatikah melarikan diri sedangkan mereka tidak pernah berse,lisih faham. Malah dia juga tidak pernah meng0ngk0ng kehidupan anak perempuannya itu.

Tapi hari ini sampai ke hari ini, kakak buat mama macam ni. Mama tak tahu apa lagi kekurangan mama. Akak sekarang duduk dekat Klang. Mama m0h0n sangat dengan kakak, kakak balik. Imej dia sekarang macam ni lah, saya tak nak dia terpes0ng atau dah tak ingat agama dia. Saya nak bawa balik dia dan adik-adik dia sedang tunggu di Pekan.

Difahamkan, Hatikah kini dipercayai berada di kawasan Klang. Tambah Hasmida, dia sudah pun melap0rkan mengenai kehilangan anak perempuannya kepada pihak p0lis. Dia turut mem0h0n jasa baik 0rang ramai memaklumkan kepadanya jika mempunyai sebarang maklumat berkaitan anaknya itu.

Berat ujian seorang ibu ini. Semoga anak remajanya kembali sedar dan kembali ke pangkuan ibu.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber Ohbulan, Tiktok langitbiru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *