Luna Maya

Video: Teruja utk jumpa aweknya yg kenal di Mbile Legend, akhirnya cinta ditolak setelah berdepan

Satu video yang memaparkan seorang pemuda menangis di hadapan salah sebuah kedai yang terletak di kawasan Kota Padang Panjang, Sumatera Barat, Indonesia telah menjadi tular di media sosial.

Daripada perkongsian akaun Instagram bernama fakta.indo, pemuda tersebut menangis teresak-esak gara-gara cintanya telah ditolak oleh wanita yang disukainya.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Menurut portal Riauonline.co.id, tujuan pemuda tersebut datang ke Padang Panjang itu adalah untuk bertemu dengan teman wanitanya yang dikenali melalui permainan Mobile Legends.

Namun begitu, perjalanan panjang yang ditempuhinya dengan menaiki motosikal dari Pekanbaru ke Padang Panjang semata-mata untuk berjumpa dengan wanita yang disukainya itu berakhir dengan kekecewaan apabila cintanya dilaporkan ditolak oleh wanita berkenaan.

Sebaik mendapat jawapan daripada wanita itu, pemuda tersebut terus menangis. Keadaan pemuda tersebut seterusnya telah menarik perhatian ramai orang yang berada di kawasan tersebut.

“Apa yang dia cakap, kamu jahat? Cinta kamu ditolaknya? Iya. Kenal di mana? Mobile Legends,” perbualan penduduk setempat dengan pemuda tersebut.

Antara komen netizen indonesia:

Video tersebut lantas menjadi tular. Sehingga kini ianya telah ditonton lebih 200 ribu kali.

Tonton video di bawah :

 

Sumber video Instagram Fakta.indo

Leave a Reply

Your email address will not be published.