Luna Maya

AC Mizal beritahu kenapa dia sudahlama tidak jumpa anak dari bekas lsteri pertama

Penyanyi, pelakon dan pengacara Datuk AC Mizal mendedahkan yang dia tidak lagi pernah menghubungi atau berkomunikasi dengan anak-anak hasil perkahwinan dengan bekas isteri pertamanya, iaitu Muhammad Shafiq Iman dan Muhammad Shabil Iman.

Menurut AC, sebagai seorang ayah, ada rasa dalam hati ingin bertemu dengan kedua zuriatnya itu. Namun, atas kekangan keadaan, hal tersebut tidak dapat direalisasikan.

“Saya tidak ada komunikasi dengan mereka. Memang tidak ada. Semuanya dah besar. Saya pun lupa bila kali terakhir saya berjumpa dengan mereka.

AC Mizal beritahu kenapa dia sudahlama tidak jumpa anak dari bekas lsteri pertama

Melanjutkan bicara, AC berkata, pembelian kereta buat Damien dilakukan oleh Emylia yang juga Pengerusi Suke TV. Kata AC, pembelian tersebut tidak ada kena mengena dengan dirinya.

“Ceritanya, isteri saya juga pengasas Suke TV. Dia yang belikan untuk anak dia… saya nak cakap apa. Duit dia. Sebab tu kalau orang cakap, saya tak terasa. Lantak koranglah nak cakap apa, yang beli mak dia,” ujar AC sambil tertawa.

Bercakap mengenai kolaborasi dengan Gokingkong AC berkata: ​​“Suke Go akan meningkatkan kefahaman pasukan kami mengenai pengguna, dan ini akan membantu menyesuaikan perkhidmatan kami mengikut keperluan dan minat mereka.

AC Mizal beritahu kenapa dia sudahlama tidak jumpa anak dari bekas lsteri pertama

Dengan Suke Go, kedua-dua pihak Suke Shop dan Gokingkong akan dapat memanfaatkan kekuatan, pengetahuan, sumber dan kepakaran masing-masing untuk memperkasakan lagi perkhidmatan kami.

“Suke Shop berharap kerjasama dengan Gokingkong ini dapat meluaskan lagi kehadiran kami dalam industri e-dagang tempatan,” katanya.

Sumber : GEMPAK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *