Luna Maya

Persis adegan filem dewasa, ZuI Ariffin tayang babak ‘panas’ dalam drama Melayu

Sejak semalam, nama Zul Ariffin trending berikutan satu video yang dimuat naik ke Instagram bagi mempromosikan drama lakonannya yang akan tayang pada Ramadan nanti.

RAKAMAN ADEGAN PANAS TERSEBUT ADA DI BAWAH SEKALI

Mana tidaknya, babak tersebut didakwa menyerupai adegan dalam filem p0rn0 memandangkan Zul dan seorang lagi pelakon wanita sedang bermesraan dalam keadaan yang agak menggairahkan.

Tak hanya itu, mereka juga sempat bertanyakan apa motif drama tersebut memaparkan babak sebegitu dan lebih ‘parah’ lagi ia bakal ditayangkan pada bulan Ramadan nanti.

Ramai yang merasakan tindakan tersebut sangat tidak patut memandangkan ketika itu bulan yang sangat mulia buat umat Islam dan pelakon-pelakonnya juga majoriti adalah Muslim.

Namun, apa yang membuatkan netizen binggung adalah tindakan Zul sendiri yang memuat naik Insta Story seakan sengaja memuat naik video babak dalam drama tersebut bagi menarik perhatian ramai supaya memberikan tumpuan kepada drama yang bakal bersiaran  tak lama lagi.

Beberapa komen diruangan Instagram pelakon tersebut juga menzahirkan rasa tidak setuju dengan babak-babak yang dipaparkan dalam drama berkenaan dan merasakan tindakan Zul serta aktres wanita terbabit  seperti itu sangat melampau.

Tonton Video: SILA KLIK SINI

Sumber: Instagram Zul AriffinTwitter

Leave a Reply

Your email address will not be published.