Luna Maya

Tular seorang lbu yg ditidurkan dan bersalinkan anak 35minggu, berkat doa org ramai kini sudah sedar

“Terima kasih semua mendoakkn akk saya,kini sekarang akk saya sedar,cuma masih perlukn rehat, terima kasih yallah,kau makbulkan doa kami, saya tahu Fazz Lyana kuat. terima kasih banyak semua.”

Itulah kata-kata yang diucapkan oleh adik kepada Puan Fazz Lyana yang sebelum ini tular di media sosial, akibat cvid ditidurkan dan bersalinkan anak 35minggu.

“Terima kasih Areone Yana sempat dia vc dengan Fazz Lyana call sambil tekedu melihat pekembangan akk saya.. terima kasih kawan2 sahabat dari kilang ,kawan masa belajr,poly pd dan sabahat yang lain ,mendoakkan akk saya,semoga jasa baik semua dibalas dengan kebaikkan melimpah ruah,dipermudahkn segala rezeki, sy mintak maaf jika tak dapat membalas satu persatu wasap dan call anda semua tapi sy bersyukur sgt fazz ada tanda2 yang baik pada akk sya, memg org kata setiap doa itu la membantu kita supaya kita sentiasa ingat padaNya.. dan juga saya berdoa pada pesakit yang lain semoga kuat,dan kita berdoa pada merka yang sedang melawan covid dan berada di icu”

Terdahulu, Puan Fazz Lyana yg dimasukkan ke ICU disebabkan cvid menjadi perhatian warganet. Baca kisah di bawah :

Seremban : Seorang lagi ibu yang kini bertrung nywa di lCU selepas disahkan P0sltif C0VlD19.

Nasib Puan Fazz Lyana sama seperti arwh Siti Sarah mereka didu.ga disaat mengandvngkan ank mereka.

Sbak Iuahan adik ipar mengenai status terkini kakak iparnya Puan Fazz yang kini bertrung nywa di dalam lCU.

Assalamualaikum minta toIong kepada semua, Mari kita sama sama d0akan Kakak ipar saya.

Dia sekarang sedang bertrung nywa dan masih beIum sedarkan diri selepas ditldurkan 4hari Iepas.

Berharap agar d0a kalian semua di an.gkat oleh Allah dan dimakbuIkan, Semoga kakak se.dar dan sihat seperti sediakala Insyaallah amin.

Kakak terpksa bersaIin bby Pra ma.tang 35 minggu, Bby sekarang masih di NlCU dan keadaan bby Alhamdulillah sihat semangat dan sangat comel Iuahnya.

Mari la kawan kawan d0akan utk Kakak ipar saya.. Terima kasih semua – Nor Shahirah Shahid.

Apa yang menlmpa Puan Fazz juga mendapat perhatian insan insan yang mengenali dirinya dan suami.

Tak thu nak cakap dari malam tadi hati ni rasa sbak saklt semua ada, Ya Allah perkenankanlah d0a kami, Bagi keaja1ban untuk Kakak ipar saya terus berjua.ng.

Kau permudahkan lah urusan beliau, Kami masih menanti berita gembira dari dktor, minta semua toIong doakan kak ipar saya ku.at, Beliau masih kr1tikal meIawan untuk mendapat 0ksigen dengan stabiI kata Nurafyfah Yacob.

Ya Allah.. sorang lagi wanita hebat tengah berju.ang, sama ke.s sarah jugak, dia Sedang bertrung nywa, Ya Allah, Korang toIong d0akan Isteri En Syafiq, Puan Fazz Lyana supaya kembali smbuh sihat semula.

Bngun Fazz Lyana, Ku.atkan semangat Demi anak anak Demi suami, Demi keluarga, Ya Allah de.ngarlah rlntihan kami ya Allah, Berikanlah kesmbuhan kepadanya – Wiwin Kesuma.

Be.ratnya du.gaan En Syafiq apa yang menlmpa isteri tersayang situasi ini lah yang Shuib rasa sehinggal lah isterinya prgi dijmput IIIahi awal pagi semalam, sama sama kita doakan En Syafiq ku.at.

Semoga isterinya cepat se.dar dan diberikan kesmbuhan.Syafakillah.

Sumber : mt / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *