Luna Maya

trgdi ketika pjalnan makan malam

Masalahnya sini, dia hanya tumpu pada jaga penampilan diri saja, usaha habiskan duit untuk putih, pakaian jenama serta produk komestik semua.

Ya saya tak kisah min saya tau dia buat suma tu untuk saya tapi saya str3ss min dia tak jaga makan pakai saya.

Bila saya balik keja penat lapar balik rumah tak masak, kalau ada pun rumah asyik berzumba untuk kruskan badan. Baju – baju sampai naik bintik tak basuh.

Saya juga bawa semua pergi dobi. Lepas pada tu hari – hari saya tapau ja nasi kat kedai kawan saya bawa balik makan kat rumah, setiap malam pergi dobi.

Jangan kata saya tak nasihat, dah puas saya nasihatkan tapi dia boleh tengking saya dan jadi g4duh. Dia duk rumah pun rasa macam tak ada. Update fb lepak Starbuks la MCD la, buat macam orang bujang.

Saya dambakan isteri yang sentiasa ada di sisi macam ibu saya masakkan dan layankan bapak saya makan.

Kalau dia ada di rumah pun asyik pegang fon tengok live make up. Ya, saya akui, kalau keluar mana – mana orang asyik puji saya bertuah dapat isteri cantik tapi dorang tak tau cantik luarannya sahaja tapi aku yang merasa tekanannya.

Satu hari kami berg4duh besar, k3s saya tegur dia cuci peti sejuk sebab dah penuh dengan plastik air dan makanan bungkus sampai busuk peti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *