Luna Maya

Gempar! Gara2 buat ‘prjek’ daIam pasaraya, pasangan kkasih ini diburu poIis

Pad4h sendiri apabila melakukan perbu4tan tidak sen0noh di tempat awam. Sep4sang kekasih yang diarakam melakukan hubungan s3ks di sebuah pasar raya kin1 dibvru ol3h p0lis.

Gamb4r dan klip video pasangan kek4sih yang sedang membuat ‘pr0jek’ itu pada mul4nya dikongsi di laman faceb00k SSBN, sebuah laman perkongsian gambar atau kl1p video tidak sen0noh. Ia kemudian menjadi viral dalam kalangan warganet.

G4mbar tersebut menunjukkan seorang lelaki yg memakai seluar jeans dan baju-T m4nakala wanita memakai gaun berwarna merah sedang melakukan hubungan int1m itv di ruang jualan peralatan mencuci tandas.

Sek1raya didapati bersalah, pasangan tersebut boleh dikenakan penjara seh1ngga 5 tahun dan denda BT100,000 (RM 12,803.00).

Kisah kedua,Dah sedap kauratah sampai 7kali,setan juga yang kau salahkan ye

Faisal dan isterinya yang berusia 26 tahun baru sahaja bernikah empat bulan yang lalu dan menetap di sebuah rumah sewa bersama adik iparnya yang berusia 14 tahun sejak April lalu di Surabaya, Indonesia.

Difahamkan, si isteri membawa adiknya tinggal bersama kerana kedua orang tua mereka sudah bercerai.

Tetapi, air yang tenang jangan disangka tiada buaya. Faisal tergamak mer0g0l adik iparnya yang masih di bawah umur itu.

Faisal melakukan perbuatan terkvtuk itu ketika isterinya tiada di rumah atau sedang bekerja. Namun perbuatannya itu terbongkar apabila si isteri ternampak Faisal dengan adiknya tanpa seurat benang di dalam bilik mandi.

“Khilaf saya, sudah tujuh kali tapi yang kelapan tidak jadi kerana sudah kant0i di depan isteri,” katanya.

Si isteri kemudian melaporkan kejadian itu di balai p0lis dan Faisal terus ditahan pada Rabu lalu untuk si4satan lanjut.

Faisal akan did4kwa di mahk4mah dan berdepan dengan hukvman p3njara maksimum 15 tahun.

Sumber : the nota3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *