Luna Maya

Mak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotor

Mak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotor

saya pula sekarang tengah hamil sebulan lebih. Ni kali pertama saya berpuasa dengan suami.. puasa pertama kami beli di bazar, dan puasa kedua pula mil balik2 call suruh kami berbuka puasa di rumah mil..

Suami ajak sekali, ya saya ikut sahaja, ni adalah pertama kali saya jumpa mil dan makan di rumah mil.

Mak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotorMak metua pengotor, aku tgh mgandung tp dia suka pegang perut aku jjik sgt sbb tngan dia kotor

tp makin lame makin teruk rumah tu..penah dlu mertua masak pakai air dlm bilik air..air takung dlm baldi..cedok plak pki gayung yg guna dlm tandas tu..mmg sy xjamah pun.

.mcm2 alasan sy bg xnk mkn..tp ble sinki da ok..br la sy jamah sket..tahap kekotoran dia smpi setiap kali balik sy xpernah tdo kat umah..

msti check kn mn2 hotel..tp sy ckp kat suami..kalo dia rs nk tdo kat umah mak dia..tdo la..sy xksh..sy bg dia peluang luangkan masa ngn mak ayah dia.

.tp suami xnk..dia kata dlu keadaan umah xmcm tu..xtau nape makin lame makin teruk..bkn xde adk bradik bujang tggl dlm rumah tu..

tp tula msg2 wat xtau je..setiap kali sy mtk diri nk blek hotel mandi2..solat..rht2 kjp msti mertua buat muka..perli ckp sy xnk tdo umah dia..

kdg2 sy tkt jgk kot2 sy ade buat mertua kck hati..tp tula..sy mmg xbole..nk solat pon xtau katne..

najis merata..skng anak2 da bsr sket..da pandai ckp..mama,kita nk blek rumah nenek yg koto tu ke..

sy mrh anak xbg ckp mcm tu..diam je jgn ckp ape2..sy xpernah ajar anak ckp mcm tu..teringin jgk nk tdo rumah mertua mcm org lain..tp tula..

Ini antara respon netizen untuk kisah pertama

Syafiqah. Awak,untung tau kalau mil awk tu sygkn awk..biarkan la die..awk Klau x suke rumah mil awk tu bersepah,kotor y not awk upahkn org utk mengemas rumah mil awk tu…bkn nye mahal pon..

Midah. Apa perlu kau buat..sini hakak ajar..sblm jam 4 dtg ruma mil..mbek pyapu mop lantai,kemas ruma basuh tu lubang tandas..

tp sblm tu beli kn mil kau selengkap2 ny barang kecantikan dn pbersihan diri..kau nk yg bersih..kau harus lh bkorban..tk kan kau nk anak ny sak..mamak ny kau buang mcm sampah mentang2 org tua tu pgekotor..

Yana. untung mil die xkisah,syg die..ujian bile mil baik,menantu plak kurg baik..tp bile dpt menantu baik,mil pulak (terlajak baik)/suke cri kesalahan menantu..sabar je la duk dunia sementara ni.

Hani. Jangan luk4kan hati mil tu yea. Syurga suami masih di bawah telapak kaki mil tu juga. Tolong la apa2 yang patut. Kalau x larat sbb preggy, upah cleaner je per jam tu je.

Rendah kan sikit expectation tu, mungkin mil penat dan tak mampu nak buat kerja2 mengemas dengan baik dah. Jangan jadi menantu derhaka ye. Selamat mencuba.

Apa pendapat anda?

Leave a Reply

Your email address will not be published.