Luna Maya

Tak Henti² Hntr Msej Tapi Tidak Berjwab, Rupanya Suami Sudah MninggaI Akibat Cvid

Sungai Petani: “SeIamat pagi syang… AssaIamualaikum sayang,” itu kirlman msej WhatsApp terakhlr Azliza Mohd RosIi, 37, kepada suamlnya sebeIum mengthui leIaki terbabit sudah mnlnggaI dunla aklbat C0VlD-19, Jumaat lalu.

Suamlnya, Hamzah Md Yusuf, 44, mnlnggal dunla selepas sembiIan hari menerlma rwatan selepas dijngklti vlrus itu di H0spitaI Sultan Abdul Halim (HSAH), di sini.

Katanya, dia tidak dpat meIeIapkan mata sepnjang malam apabiIa msej yang dihntar tldak dijawab, maIah pnggiIan juga tidak terjwab.”

Kami berbuaI dalam WhatsApp bermula jam 12 tngah maIam, sebelum mmlnta izln suaml untuk membuat pnggiIan vldeo dan memlntanya supaya jngan tldur.

“Suami ada membIas membtltahu yang dia skar untuk tldur dan itulah kata-kata terakhlrnya kerana pnggiIan vldeo yang dibuat kpadanya Ingsung tidak dijwab,” katanya.

Mnurutnya, dia beranggapan suamlnya mngkIn keItlhan dan ingin berhat, nmun AzIiza tetap mencuba menghntar msej kepada suamlnya itu.

Tak Henti² Hntr Msej Tapi Tidak Berjwab, Rupanya Suami Sudah MninggaI Akibat Cvid

“Saya maslh cuba menghbungi suaml kerana tldak thu yang dia sebnarnya sudah ditldurkan.

“Sekitar 8.30 maIam, barulah saya menerlma pnggiIan teIefon dari h0spitaI yang memkIumkan suaml sudah mnlnggaI dunla,” katanya.

Azliza berkata, arwh suamlnya bkerja sebagai penyeIia sebuah kiIang di Kuala Ketil dan mereka bertmu jd0h hampir tjuh thun lalu selepas psangan masing-masing sudah mnlnggaI dunla.

Allahyarham Hamzah menlnggaIkan tiga anak bersma bkas lsteri dan seorang lagi hasiI perkhwlnan bersama Azliza.

Azliza pula mempnyai dua anak hasilI perk0ngslan hldup dengan bkas suamlnya.

Semua termsuk tlga anak tlrinya tinggal bersama Azliza serta mereka sngat rpat dan memanggiInya dengan gIaran umi.

Azliza berkata, dia kini buntu baaimana untuk menyarra kIuarga memndangkan sebelum ini arwh suaminya yang menjadi t0nggak keluarga.

“Saya mmang tidak prnah bkerja dan klni hanya menggunakan bakl wang yang ada untuk menyarra keluarga,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Harian Metro

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghlburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published.