Luna Maya

Gadis Terlanjur Sejak Tahun 2012, Tuan Rumah Terkejut Jumpa Kotak Kabus Berisi 7 Janin

Berdasarkan undang-undang, tindakan menggugurkan atau membunuh kandungan adalah satu kesalahan jenayah. Suspek bertindak seperti itu atas beberapa faktor akibat kehamilan luar nikah.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Hari ini, media Indonesia melaporkan berhubung penemuan tujuh janin bayi yang disimpan dalam sebuah kotak di satu daerah di Kecamatan Biringakanaya, Makassar pada Sabtu lalu.

Ketua Polis Daerah terbabit, Budi Haryanto berkata, perbuatan menggugurkan kandungan sejak 10 tahun lalu itu dilakukan di lokasi berbeza dan terbaru adalah pada Januari lalu.

Difahamkan, suspek mengaku meminum sejenis ramuan yang boleh menggugurkan janin sebelum bertindak menyimpan dalam kotak berkenaan.

Bagaimanapun, memetik laporan Coconuts Jakarta pula, polis masih mengenal pasti sebab suspek menyimpan janin yang digugurkan di dalam biliknya berbanding menanam di lokasi tertentu.

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Tonton Video Di Bawah:

Sumber: Tribun News , Coconuts Jakarta

Leave a Reply

Your email address will not be published.