Luna Maya

Lelaki Ugut Bnuh Anak Selepas Terkejut Disergah Isteri ketika Menodai Dua Orang Anak Gadisnya Dalam Bilik

Melaka: Bapa iblis. Itu gelaran layak diberikan kepada seorang lelaki kerana tergamak menjadikan anak perempuannya berusia 19 dan 15 tahun sebagai hamba seks seawal usia mereka 12 tahun lagi dengan mendakwa dirinya mempunyai ‘saka’.

Perbuatan jijik suspek berusia 50-an itu hanya terbongkar pada 5 September lalu apabila disaksikan sendiri oleh isterinya ketika pergi ke bilik tidur anak keduanya dari tiga beradik di tingkat atas rumah mereka di Melaka Tengah, dekat sini.

Katanya, siasatan mendapati lelaki itu dipercayai merogol anak keduanya sejak 2019 dengan kejadian terakhir berlaku pada 5 September lalu manakala anak sulungnya yang kini belajar di sebuah kolej di Selangor diperkosa dari 2015 sehingga 2019.

Sumber berkata, sepanjang tempoh berkenaan, kedua-dua mangsa hanya mendiamkan diri kerana bimbang ibu akan diceraikan oleh suspek dan mereka hilang tempat bergantung.

“Siasatan mendapati remaja berusia 15 tahun itu dirogol lima hingga lapan kali setiap bulan sejak 2019 dan sering diugut oleh suspek untuk tidak mengaku mangsa sebagai anak selain akan merotan dan mengurungnya di rumah jika hal itu diceritakan kepada si ibu.

“Mangsa hanya mendiamkan diri sehinggalah pada November 2021, dia menceritakan kejadian apabila ditanya kakaknya sama ada pernah melakukan hubungan seks dengan bapa mereka.

“Masing-masing menceritakan mereka pernah melakukan seks secara paksa bersama suspek,” katanya kepada Harian Metro, semalam.

Menurut sumber, kakak mangsa pula memberitahu dia dipaksa melayan nafsu seks bapa kandungnya sejak berusia 12 hingga 16 tahun dan sepanjang kejadian, suspek mengugut akan menceraikan, membunuh atau mencederakan ibu mangsa jika hal itu diberitahu kepada orang lain.

“Susulan laporan dibuat ibu mangsa, suspek ditahan pada 9 September lalu dan direman selama 14 hari bermula 10 hingga 23 September ini bagi membolehkan polis melengkapkan siasatan mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Melaka Datuk Zainol Samah ketika dihubungi mengesahkan polis menerima laporan kejadian, namun tidak mengulas lanjut kerana kes masih dalam siasatan.

“Bini sampai 2, ank pun di terjahnya..saka konon..belum pernah org ada saka dok merogol anak sendiri lah..elok di kasi je menatang dia tu jgn bg tegak terus..” – Rosma

“Gantung hingga mati tak perlu reman.Semakin hari semakin banyak kes melibatkkan bapa rogol anak kandung. Binatang binatang ini tak perlu hidup.” – Indra

“Nafsu apa tu darah daging sendiri pun berani merogol..iblis saitan btl bapa bgtu. Sepatut nya bapa yg jaga dn melindungi anak2 tp ini di sebalik nya.” – Julinah

Sumber HM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *