Luna Maya

Video: “Tahap Oksigen Semakin Turun” Siti Sarah Masuk HospitaI, Shuib Mohon Doakan lstri & Anak Dalam Kanndungan

Kuala Lumpur: Penyanyi Siti Sarah dik.ejarkan ke Hspital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), di sini berikutan tahap 0ksigen yang semakin menu.run.

Pengurusnya, Nana Mohamad Rom berkata, Sarah sepatutnya mem0tong gelang kuarntin pada hari ini, namun sejak semalam dia mengaIami batvk.

“Sejak petang tadi Shuib cuba menghubungi beberapa hspital swasta untuk Sarah menerima rwatan namun semua hspital penuh kecuali HUKM.

VIDEO: “Tahap Oksigen Makin Menurun” Siti Sarah Masuk HospitaI, Shuib Mohon Doakan lstri & Anak Dalam Kanndungan

“Kira-kira jam 6.30 petang Sarah di bawa ke hspital menaiki ambuIans. Sepatutnya Sarah mem0tong gelang kuarntin hari ini tapi keadaan kesihatannya tldak mengizinkan apabila mengalami btuk serta tahap 0ksigennya menvrun hari ini,” katanya kepada Harian Metro.

Sementara itu, Shuib menerusi hantaran terbaharu di Instagram mem0hon orang ramai untuk mend0akan isteri serta anak dalam kndungan.

“Saya mohon d0akan isteri saya, Siti Sarah Raissuddin.

VIDEO: “Tahap Oksigen Makin Menurun” Siti Sarah Masuk HospitaI, Shuib Mohon Doakan lstri & Anak Dalam Kanndungan

“D0akan semoga dia dan anak dalam kandungan diberi kesihatan kembali dan dipermudahkan segala urusan. Allah Maha Segalanya,” katanya.

Menerusi perkongsian video yang dikongsikan, Sarah kelihatan tldak berma.ya hingga terpksa menggunakan bntuan 0ksigen sambil memeIuk anak-anaknya sebelum dibawa ke hspital.

Rakan-rakan artis turut mendoakan Siti Sarah

Tonton Video KLIK SINI

Semoga kandungan Siti Sarah dan kandungannya baik-baik, dan dipermudahkan segala urusan. Amin

Sumber: Harian Metro & Instagram Shuibsepahtu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *