Luna Maya

Siap Tawar Diri Nak Jadi Menteri, Sharnaaz Ahmad Sempat Minta PM Tegur Pekerja Kerajaan Pemalas

Perkongsian foto pelakon Sharnaaz Ahmad dengan PerdanMenteriMalysia Ke10 (PM10) Datuk AnwrIbrahim yang dimuat naik di laman Inst4.gram miliknya menarik perhatian netizen.

RAKAMAN PENUH ADA DI BAWAH SEKALI

“Tok, ok ni serius. Tolong sat tengok pekerja pekerja kerajaan yang pemalas dan budaya minum pagi ini. Bukan semua tapi ramai. Ok Tok tu saja,” kata Sharnaaz secara bers3loroh.

Bagaimanapun, Sharnaaz memberitahu permohonannya sebagai menteri itu sekadar jenaka namun tetap mengharapkan Anwar dapat melaksanakan tugas sebagai PM10 dengan jujur dan amanah.

“Melawak saja jadi menteri. Elok ringgit naik, terus jahanam. Tahniah anwribrahimmy berkhidmatlah dengan jujur dan amanah buat Islam, Melayu dan Tanah Air. Amin!

“Nota kecil pada haters ku sayang. Masih tidak minat berp0litik, dan masih tidak minat mana-mana parti p0litik. Hanya untuk tanah air, agama dan Melayu!” kata Sharnaaz.

Siap Tawar Diri Nak Jadi Menteri, Sharnaaz Ahmad Sempat Minta PM Tegur Pekerja Kerajaan Pemalas

Sementara itu, menerusi Inst4st0ry Sharnaaz berharap pekerja kerajaan tidak mengambil hati dengan kenyataannya itu memandangkan ia benar-benar berlaku dalam kalangan mereka.

“Jangan marah naa wahai pekerja kerajaan. Tapi inilah kenyataan senari0 hari ini. Bukan semua, tapi banyak, Maaf kalau terasa tapi masanya telah tiba untuk berubah dan maju!” tulisnya.

Antara Komen Netizen ;

“Cakap boleh la,cuba masuk keje dlm kerajaan tgk..janggut hang nak dok ataih ka atau kat bawah…bg aku keje swasta la ok,habis projek.settle tapi keje ngan kerajan ni tak habis2 keje nya,time minum pagi hang nmpak awat tak tanya jam berapa org kerja kerajaan masuk keje?sempat ka sarapan kat rumah?sempat ka nk send anak2 ke sekolah?” – Norbee

“Jaga hal sendiri sudah. Ruang likup kerja org lain xyah masuk campoq. Hal urusan kerjaaan nie dah ada org jaga xpayah nak pandai2 tegoq …” – Bullet

“Hoooo nak cakap tu biar betul bukan semua perkerja kerajaan mlaas .kau g lah peja kerajaan .sekarang perkerja dah ada SOP bukan boleh main hentam saja” – Osman

Sumber Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *