Luna Maya

Bahagia kongsi video di TikTok, lbu tetap ceria walaupun rumah dihina hampir roboh

Setiap orang bebas untuk berkarya terutamanya di media sosial. Apa juga konten yang ingin dilakukan bebas untuk dikongsi di pelbagai aplikasi asalkan ia tidak melanggar syarat-syarat yang ditetapkan.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Namun, sebagai pengguna media sosial, kita seharusnya bersedia untuk menerima apa juga komen daripada warganet yang menonton konten tersebut kerana ia telah menjadi milik umum.

Terima sahaja kecaman2 netizen

Komen kurang enak daripada netizen yang memintanya untuk mencermin diri serta mengatakan yang rumahnya hampir roboh namun masih sibuk membuat video TikTok hanya dibalas dengan ucapan ‘Insya Alla’h dan ‘terima kasih’ sahaja.

Dia juga menerima sahaja kecaman daripada netizen yang sakit hati melihat video TikToknya kerana menyedari dirinya juga insan biasa yang tak lari dari kesilapan.

Hati yang baik adalah hati yang bahagia

Susulan daripada perkongsian tersebut, rata-rata warganet yang mengikuti @yoonachiee di TikTok tetap memberikan sokongan serta semangat untuknya.

Dia yang hanya ingin menggembirakan hati sama sekali tidak meminta-minta atau meraih simpati walaupun hidup dalam keadaan sederhana.

Tak sedih, tapi bangga kerana ini semua pinjaman

“She is happy in her own way..I love this kakak content.. best tengok.Yang duduk rumah Banglo ,semi D belum tentu bahagia..Moral of the Story : Sentiasalah bersyukur dengan apa yang ada….peringatan utk diri juga” – Selva

“Rumah dia nk roboh pun, still kemas & tersusun. Yg komplen² tu, sampah da 2 hari pun xbuang lagi. Cehhhhh.” – Fyn

“Hidup ini kita ta pyh ikut org….kita bahagia cara kita dah cukup kan..betul tak?..yg hina tu jgn sampai satu hari dihina balik ya…” – Fatin

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber OMM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *