Luna Maya

Lama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn Anaknya

Lama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn Anaknya

Usia sudah mencecah 42 tahun dan masih solo, sebelum ini pelakon dan usahawan Wak Doyok berkata dia mempunyai alasan sendiri tidak terburu-buru mencari pasangan.

Wak atau nama sebenarnya Mohd Azwan Md Nor berkata dia kini bahagia bersama ibunya dan belum dikurniakan rezeki untuk berkahwin lagi.

Lama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn Anaknya

Lama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn AnaknyaLama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn Anaknya

Lama Berdiam Diri, Akhirnya Ibu Wak Doyok Jelaskan Kenapa Tidak Mahu Janda Jadi Psgn Anaknya

“Saya bahagia hidup bersama ibu dan belum dikurniakan rezeki untuk memiliki seorang wanita bergelar isteri. Itulah yang akan selalu katakan bila ada yang bertanya bila mahu kahwin,” katanya.

Usia ibunya kini semakin meningkat, Wak berkata dia korbankan masa untuk mencari cinta. Ujarnya lagi, dia juga mahukan bakal isteri yang bersedia untuk tinggal bersama mentua.

“Kalau ada yang nak jadi isteri saya akan interview dulu. Boleh atau tidak dia tinggal bersama ibu saya? Jika tidak saya akan kata good bye.

“Ibu adalah kunci kepada pintu rezeki dan kebahagiaan. Saya korbankan masa untuk mencari cinta demi memberi tumpuan kepada ibu memandangkan usia dia juga semakin meningkat,” katanya.

Dalam pada itu. Wak mendedahkan dia pernah dijodohkan dengan seorang cikgu namun disebabkan terlalu sibuk dengan kerja hasrat untuk berkahwin terpaksa dilupakan.

“Rasanya lima tahun lepas ada ibu cuba jodohkan dengan seorang guru namun tidaka menjadi sebab saya terlalu sibuk dengan kerja.

“Sekarang ini saya dah tak fikir soal jodoh. Hanya berserah kepada takdir yang Allah sudah tentukan dan menjalani hidup seperti biasa,” katanya.

Terdahulu, Wak berkata dia mahukan bakal isteri yang bersedia untuk tinggal bersama mentua.

Wak juga mendedahkan dia pernah dijodohkan dengan seorang cikgu namun disebabkan terlalu sibuk dengan kerja hasrat untuk berkahwin terpaksa dilupakan.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Sumber Cikguain.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.