Luna Maya

Pesawah ditemui meninggal dunia dalam keadaan tertiarap dlm bendang. Salam takziah

SEBERANG PERAI – Seorang pesawah ditemui meninggal dunia dalam keadaan tertiarap di dalam bendang miliknya di Padang Tembusu di Penaga, Kepala Batas di sini hari ini.

Mangsa berusia 68 tahun itu ditemui tidak sedarkan diri di dalam selut kira-kira 10 pagi selepas dia keluar dari rumahnya di Guar Tuan Syed, Kepala Batas kira-kira pukul 8 pagi dengan motosikal.

Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor Sayu: Meninggal Dunia Ketika Mencari Nafkah Utk KeIuarga, PenjuaI Aiskrim Kaku Di Atas Motor

Menurut Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd. Noor, mangsa dikatakan keluar ke sawah berseorangan sebelum dijumpai dalam keadaan tertiarap oleh saudaranya yang bekerja di kawasan sawah berdekatan.

“Lelaki itu yang disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan di lokasi kejadian dikatakan mempunyai sejarah penyakit jantung dan buah pinggang kronik selain pernah membuat pembedahan pintasan jantung.

“Pemeriksaan pada badan si mati dan kawasan sekitar tidak menemui unsur jenayah selain motosikal jenis Honda Wave yang diletakkan di kawasan berdekatan didapati dalam keadaan baik,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata, mayat mangsa kemudiannya dihantar ke Hospital Kepala Batas di sini bagi urusan bedah siasat selepas ujian Covid-19 selesai dijalankan.

Sementara itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penaga, Mohd. Yusni Mat Piah turut membantu pihak berkuasa mengangkat jasad mangsa dari kawasan bendang

Sumber: kosmo.com.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *