Luna Maya

lqram DinzIy dilabel lelaki psiko! Mona Allen mengadu sakit kena cekik betul-betul ketika berlakon

GARA-GARA melakonkan satu babak aksi, pelakon Mona Allen meluahkan rasa marah apabila dicekik terlalu kuat oleh rakan gandingannya, Iqram Dinzly.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN ADA DI BAWAH SEKALI

Mona menerusi Instagram berkata, Iqram tetap mengulangi perbuatannya itu walaupun sudah beberapa kali ditegur.

“Bila orang suruh berlakon, berlakon je lah. Tak payah buat betul-betul.

“Method sangat. Lepas ini jangan harap nak ada babak bersama. Kau punya meroyan sama macam dalam live.

“Ingatkan dah tak psiko, rupanya memang sejak azali. Bukan sekali dua babak dia cekik saya. Setiap kali mesti sakit.

“Dah cakap elok-elok tak mahu dengar,” tulis Mona pada Selasa.

Mona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlaku

Iqram dikatakan keterlaluan melakonkan babak dalam drama

Mona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlaku

Terdahulu, adegan Iqram mencekik Mona menerusi drama Hati Yang Dikhianati itu turut dikongsikan pelakon Mia Nasir menerusi Instagram.

Sementara itu, Iqram atau nama sebenarnya Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 41, yang dihubungi enggan mengulas lanjut demi menghabiskan penggambaran secepat mungkin.

Dia hanya mahu mengambil sikap profesional dalam menjalankan kerjaya sebagai seorang pelakon.

“Saya tak mahu komen dulu hal ni sebab tinggal beberapa babak sahaja.

“Risau nanti keruhkan keadaan,” ujarnya kepada mStar.

Untuk rekod drama Hati Yang Dikhianati yang ditayangkan di saluran Astro Prima ini sudah mula menemui penonton sejak April tahun lalu.

Menurut instastory dari Mona Allen pula, katanya tiada apa pun yang berlaku.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Sumber Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published.