Luna Maya

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

Salah seorang daripada finalis Miss Malaysia, Abby Lee teruk dikecam setelah beberapa siri kenyataan yang mengundang kritikan ramai telah menjadi tular di media sosial.

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

“Saya menyertai ini (Miss International Malaysia (MIM)) hanyalah untuk kepentingan saya. Bukan kerana saya cintakan negara saya.

Mereka yang rapat dengan saya tahu bahawa saya tak pernah ambil berat mengenai Malaysia.

Saya tidak pernah menganggap diri saya sebagai rakyat Malaysia dan sentiasa mahu berhijrah.”

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

Abby juga didakwa pernah menyatakan kekesalannya kerana tidak dilahirkan di negara China atau Jepun yang lebih maju berbanding Malaysia.

Ia selepas insiden yang melibatkan dia bersama seorang jurugambar yang telah mengambil fotonya dengan kualiti yang tidak baik semasa acara berlangsung.

Tidak lama kemudian, Abby tampil membuat kenyataan balas di mana dia mendakwa tuduhan yang dilemparkan terhadapnya adalah palsu.

‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China‘Miss Malaysia’ Tak Batak Jadi Rakyat Negara Malaysia, Berharap Dilahirkan di Negara China

Selain itu dia turut menjelaskan bahawa dia tidak mempunyai niat jahat dan turut memohon maaf kepada mereka yang terkesan dengan kelakuannya itu.

– Beautifulnara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *