Luna Maya

“Sempat mengucap tak?”- Maklum diri sudah maati, pemuda kritik kematian Adibah Noor dicemuh akhirnya ini yg berlaku

Beberapa hari lalu, negara dikejutkan dengan pemergian pelakon dan penyanyi versatil, Adibah Noor dan ramai meluahkan perasaan sedih sambil merakamkan takziah kepada seluruh keluarga arwah.

RAKAMAN ADA DI BAWAH SEKALI

Pun begitu, terdapat segelintir warganet yang kurang mempunyai ‘adab’ memberikan komen disifatkan biadap terhadap laporan mengenai pemergian personaliti pelbagai bakat itu.

Menerusi komen ditinggalkan, pemuda tersebut meluahkan rasa meluat mengenai laporan pemergian penyanyi itu dan mempersoalkan tentang aurat Allahyarham yang tidak ditutup sehingga menghembuskan nafas terakhir.

Ekoran itu, ramai warganet berang dengan komen yang ditinggalkan oleh Badri kerana ia seolah-olah tidak menghormati Allahyarham Adibah Noor.

Terbaru, pengguna itu dimaklumkan sudah meninggal dunia pada pagi Isnin lalu selepas subuh oleh ‘rakan terdekatnya’.

Bukan itu sahaja, wakil tersebut meminta ramai mendoakan ‘arwah Badri Abdullah’ ditempatkan di kalangan orang-orang beriman menerusi hantaran di Facebook.

Menjengah ke ruangan komen, makluman tersebut telah menerima pelbagai reaksi di kalangan warganet dan ramai menyinis kematian Badri Abdullah secara tiba-tiba.

Difahamkan, pemilik akaun tersebut mempunyai kaitan dengan akaun ghaib seorang pemuda sebelum ini.

Sumber: Facebook Badri Abdullah 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *