Luna Maya

Mak suruh lstri aku berdikari. lstri nak bersalin aku buat tak tahu je terus tidur

Foto sekadar hiasan. Baca perlahan lahan, semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Assalam semua pembaca. Aku hairi, kisah yang aku nak cerita ni kisah yang baru jadi kat diri aku. aku baru je bercrai dengan isteri aku atas eg0 dan silap aku sndiri.

Aku harap bekas isteri aku dapat maafkan aku dan beri aku peluang untuk jadi suami yang baik untuk dia.

Aku dan dia dah berumah tangga 2 tahun dan dikurniakan seorang puteri.aku pjj dengan dia di sebabkan kerja.,aku di kl dan dia guru dia utara. aku duduk dengan fqmily aku. dia duduk dengan family dia kat utara.

Aku ada je nak pindah duduk kerja sana dengan dia tapi mak aku tak bagi. macam2 dia ug0t aku. aku pun bod0h ikut je. sampaikan hati isteri aku sendiri aku abaikan.

Bod0hnya aku, tiap2 bulan kami bergduh hanya sebab nafkah yang aku bagi pada dia..

Dia cakap aku lepaskan tanggung jawab semua pada dia.. mase ada anak aku hanya bagi rm150 pada dia.

Aku terlalu ikut kan apa mak aku cakap sebab mak aku cakap wife aku bekerja dan duit tu boleh bagi kat mak aku untuk beli barang lain. bod0hnya aku waktu tu.

Untuk pengetahuan korang aku ni kerja kilang je. masa kami kenal aku tak ada kereta. dia masih terima aku. dia kata dia nak susah senang dengan aku.

Zalimnya aku, dia blikan aku kereta secondhand untuk senang aku blik jenguk dia dan anak. tapi aku gunakan kereta tu untuk kesenangan mak aku pergi shopping. sekarang ni aku tak tau dia dah pindah mana.

Aku cuma nak mnta maaf dengan dia. aku tau korang akan kecam aku tapi niat aku cuma aku nak mnta maaf. aku tau kat hati dia takde ruang untuk aku kmbali walau macam mana aku pujuk pon.

Aku tau dia boleh dapat lelaki yang lebih baik dr aku, untuk bekas isteri aku Erina.. abang tau awak ada dalam grup ni. maafkan abang atas kekilafan abang masa abang jadi suami awak.

Kalau ada jodoh diantara kita lagi abang bersyukur tapi kalau tiada abag redha sebab ini semua salah abang. pada lelaki di luar sana.

Hargailah isteri korang. jangan kerana eg0 dan kejar syurga seorang ibu korang hiilang orang yang ikhlas bersama korang. aku harap kisah aku menjadi tauladan buat lelaki2 di luar sana.

Jangan jadi macam aku disebabkan eg dan dsebabkan aku rasa apa yang mak aku cakap selama ni betul aku kehiilangan dia. Assalamualaikum.

Nadia Husna, ko duk lah bwak ketiak mak ko ya…jln br2….ko ank syurga…pedulikan ank n bkas bini ko…mudah2an bkas bini ko tu jmp lelaki waras….n brtnggung jwb.

Hafizah Musa, Tak payah lah cari ex wife tu biar je dia berjodoh dng lebih baik dan jng kawin lain dah …naye anak org kang.. …berkhidmat je dng emak seumur hidup dia..baru lah dpt syurga kan..tak yah pening2 dah.

Sue Zuzina, Jangan erina jangan. Manusia mcm ni kalau kau tak tinggalkan dia sampai tua, sampai tua lah dia tak sedar. Tak payah tak payah. Erina…ramai lagi lelaki baik2.

Apa pendapat anda? Sila kongsikan di bahagian komen.

Sumber informasiviral.com

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Ya. Anda Juga Boleh Membaca Artikel Menarik Di Bawah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *