Luna Maya

lsteri Dedah Sikap Sebenar Ali Puteh Seorang Lelaki Yang Ada Prinsip Hidup

RAMAI netizen yang sangka Ali Puteh seorang lelaki yang mudah sentap dan tegas orangnya, ini dapat dilihat dari cara dia membalas komen netizen di media sosial.

Ali juga seorang yang tidak akan berdiam diri jika ada netizen berterusan melemparkan kata-kata yang tidak enak kepada dirinya.

Namun itu semua hanyalah telahan orang luar semata-mata, menurut Melati Fitri suaminya tidaklah garang sangat tetapi lebih pada seorang lelaki yang sangat menjaga prinsip hidupnya dan tidak akan mudah putus asa apabila mengejar impiannya.

Untuk rekod bersama, Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak dan Melati mendirikan rumah tangga pada 2016 dan dikurniakan tiga cahaya mata namun anak kedua mereka meninggal dunia akibat kompilasi jantung.

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber AkuPapanKekunci.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *