Luna Maya

Babak cekik Mona Allen dilabel psiko, Iqram Dinzly menangis hadap dugaan

GARA-GARA melakonkan satu babak aksi, pelakon Mona Allen meluahkan rasa marah apabila dicekik terlalu kuat oleh rakan gandingannya, Iqram Dinzly.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN ADA DI BAWAH SEKALI

Mona menerusi Instagram berkata, Iqram tetap mengulangi perbuatannya itu walaupun sudah beberapa kali ditegur.

“Bila orang suruh berlakon, berlakon je lah. Tak payah buat betul-betul.

“Method sangat. Lepas ini jangan harap nak ada babak bersama. Kau punya meroyan sama macam dalam live.

“Ingatkan dah tak psiko, rupanya memang sejak azali. Bukan sekali dua babak dia cekik saya. Setiap kali mesti sakit.

“Dah cakap elok-elok tak mahu dengar,” tulis Mona pada Selasa.

Mona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlaku

Iqram dikatakan keterlaluan melakonkan babak dalam drama

Mona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlakuMona Allen mengadu sakit kena cekkik betul² dengan lqram Dinzly ketika berlakon, akhirnya ini yang berlaku

Terdahulu, adegan Iqram mencekik Mona menerusi drama Hati Yang Dikhianati itu turut dikongsikan pelakon Mia Nasir menerusi Instagram.

Sementara itu, Iqram atau nama sebenarnya Muhammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 41, yang dihubungi enggan mengulas lanjut demi menghabiskan penggambaran secepat mungkin.

Dia hanya mahu mengambil sikap profesional dalam menjalankan kerjaya sebagai seorang pelakon.

“Saya tak mahu komen dulu hal ni sebab tinggal beberapa babak sahaja.

“Risau nanti keruhkan keadaan,” ujarnya kepada mStar.

Untuk rekod drama Hati Yang Dikhianati yang ditayangkan di saluran Astro Prima ini sudah mula menemui penonton sejak April tahun lalu.

Pelakon Iqram Dinzly meluahkan rasa tertekan dipercayai berhubung video tular memaparkan babak lakonannya bersama rakan artis, Mona Allen ketika penggambaran drama Hati Yang Dikhianati.

Menerusi perkongsian di video InstaStory miliknya, pelakon berusia 41 tahun itu dilihat dalam keadaan menangis yang menyifatkan isu tersebut adalah dugaan berat untuk ditempuhi.

Malah, pelakon filem Dunia Baru The Movie itu turut merindui dan memerlukan kehadiran bapanya Allahyarham Muhammad Saipuddin yang telah meninggal dunia pada lima tahun lalu.

“Stress dowh setiap hari aku nak mulakan kebaikan pasti ada ujian dugaan yang aku rasa terlalu beban untuk aku tempuhi. Papa I need you!
“Ya Allah, kenapa Kau selalu biarkan diri ini selalu dalam tergantung sepi. Rasa macam nak tergantung dengan tali. Allahuakbar,” tulisnya dalam video tersebut.

Selain itu, dia juga berkongsi semula beberapa InstaStory daripada portal yang melaporkan mengenai isu berkenaan dengan menggambarkan dirinya seolah-olah reda apatah lagi hanya memikul tanggungjawab sebagai pelakon.

Babak cekik Mona Allen dilabel psiko, Iqram Dinzly menangis hadap dugaan

Babak cekik Mona Allen dilabel psiko, Iqram Dinzly menangis hadap dugaan

Babak cekik Mona Allen dilabel psiko, Iqram Dinzly menangis hadap dugaan

Sebelum ini, Mona bengang apabila dikatakan dicekik terlalu kuat oleh Iqram ketika menjayakan satu babak aksi dalam drama berjumlah 146 episod itu.

Berdasarkan satu laporan media, Mona mengatakan pelakon lelaki terbabit masih bertindak melakukan perkara sama walaupun sudah berkali-kali ditegur.

“Bila orang suruh berlakon, berlakon je lah. Tak payah buat betul-betul. Method sangat. Lepas ini jangan harap nak ada babak bersama. Kau punya meroyan sama macam dalam live.
“Ingatkan dah tak psiko, rupanya memang sejak azali. Bukan sekali dua babak dia cekik saya. Setiap kali mesti sakit. Dah cakap elok-elok tak mahu dengar,” luahnya.

 

 

Sumber: Mstar, Omm, Instagram Iqram Dinzly , TikTok @nastyfixxx

Leave a Reply

Your email address will not be published.