Luna Maya

Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambuIans jadi lambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga

Memang tidak dapat dinafikan kehil4ngan individu yang tersayang amat perit untuk ditelan. Lebih-lebih melibatkan ibu bapa kita sendiri. Walaupun agak suka untuk terima kenyataan, namun sebagai hamba Allah perlu r3dha dan akur dengan ketentuanNya.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Tambahan pula, musim pandemik ini. Seperti tid4k dijangka kita akan kehilangan orang tersayang dalam sekelip mata.

Arwah meninggal akibat Covid-19

Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga

Seperti video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Tiktok dikenali sebagai IekaSanie mengundang sebak orang ramai apabila satu keluarganya dijangkiti Covid-19 dan akhirnya ayah tersayang menjadi k0rban wabak tersebut.

Menurut anak arwah yang dihubungi sebentar tadi, ayahnya dimasukkan ke wad selama 8 hari sebelum doktor menghubungi mereka sekeluarga memberitahu si ayah sudah men1nggal dunia.

Difahamkan keadaan arwah ayahnya kritikal kerana paras oksigen secara tiba2 menurun ke bacaan 55 peratus.

Lambaian atas ambulans adalah lambaian terakhir buat keluarga

Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga

Ayah memang seorang yang periang…

Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga  Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga Alfatihah..Anak tak sangka Iambaian Ayah dari ambulans jadi Iambaian terakhir. Salam takziah buat keluarga

Apa yang memberi kesan kepada orang ramai adalah sifat ayahnya yang riang dan baik dengan semua orang. Lambaian di dalam video tersebut merupakan lambaian dan pelukan terakhirnya untuk keluarga tercinta.

Semoga arwah Rizalsani atau lebih mesra dengan panggilan ‘Pak Tam’ di kawasan perumahannya ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman. Al-fatihah.

Tonton Video SILA KLIK SINI

Sumber: Tiktok iekasanie | SiakapKeli

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *