Luna Maya

4 Jam Tnggu Giliran, Last2 Disuruh Balik Sbb Tak Ckup Staff”- Sekali Lelaki lni Mengamvk, Semua Terdiam

Baru-baru ini tular di laman Twitter, video memaparkan seorang lelaki yang mengamuk ketika berurusan di sebuah kaunter kerajaan telah mendapat perhatian daripada orang ramai.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Menerusi video tersebut, dilihat lelaki berbangsa india itu menjerit-jerit memarahi staf di kaunter berkenaan dan menepuk-nepuk meja sambil cuba ditenangkan oleh rakannya.

Berapa kali saya nak pergi balik pergi balik? Saya manusia bukan binatang! Jangan buat saya macam binatang! Bukan dekat rumah saya!

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen seperti memahami perasaan lelaki berkenaan dan malah berterima kasih kepadanya kerana menyuarakan perkara tersebut yang sering dilalui oleh rakyat Malaysia.

“Dah kena marah baru semua staf keluar, tadi kata tak cukup,” tulis seorang netizen.

“Bagus brother ni.. dia bersuara untuk kita semua yang menunggu macam tak ada kerja lain nak buat.. tu belum yang duduk jauh semata-mata nak pergi menunggu dekat kaunter,” tulis seorang pengguna TikTok.

“Salam..kalau tak cukup staff nyatakan kepada org awam tu dgn penuh kehormatan nie,,bukan nya biarkan org awam menunggu selama 4 jam..mcm laa org awam tu tiada kerja dan tugasan nya nie..

kalau tak hormati masa org masa org mcm mane org lain nk hormati masa korang,,sebelum ayop khan kena perli takut sesama makhluk..

nyatakan kat org awam tu buat temujanji dgn org awam tu..nasib baik org awam tu mengamuk mcm tu jer..kalau berlaku perkara yg tak diingini mcm mane pulak staff2 kat situ..”

Tonton Video:

SUMBER : Twitter, beautifulnara.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published.