Luna Maya

Kekasih gelap taagiih hutang, video mirip pelawak tak berbaajuu atas katil hotel tular

Nampaknya, kontroversi seorang pelawak terkenal, isterinya serta wanita yang dipercayai ‘kekasih gelapnya’, kembali menjadi sorotan netizen susulan tindakan ‘kekasih gelapnya’ memuat naik beberapa video pelawak tersebut diatas katil tidak berbaju.

Amaran buat seseorang

Dalam kapsyen yang disertakan oleh Farah menerusi Instagram peribadinya f.zzatys sebelum ini, dia ada memberi amaran mengenai seseorang untuk memuat naik satu video susulan tindakan individu tersebut tidak membayar duitnya.

Saja tayang video

Tak lama selepas itu, dua video menunjukan sosok tubuh seorang lelaki telah dimuat naik olehnya dengan menunjukan satu perbualan mesej bersama seseorang.

Dalam kapsyen yang disertakan, Farah memberitahu individu tersebut meminjam wang daripadanya dan ini balasan atas segala pengkhianatan, fitnah dan hutang. Dia juga menegaskan tidak akan menghalalkan serta memaafkan semuanya.

Tambahnya lagi, dia meminta agar lelaki tersebut berhenti untuk mempermalukannya kepada seorang lagi wanita semata-mata hanya ingin menutupi kesalahannya.

Dah lama bersabar katanya

Dalam pada itu, dia juga telah menyertakan sekali semua bukti panggilan tidak berjawab oleh lelaki terebut setelah lama bersabar dengan kerenahnya.

Siapa yang berhutang pulak ni

Menurut Farah, sudah lama dia bersabar dan sempat memberi amaran agar individu berkenaan membayar hutang-hutangnya sebelum lebih banyak video atau gambar tersebar di media sosial.

Buka aib sendiri

Menjengah ke Instagram isteri kepada selebriti yang pernah dikaitkan oleh Farah, wanita itu bersyukur kerana akhirnya Farah sendiri yang membuka aib diri dan mempercayai vide tersebut video lama.

Dia juga memaklumkan video itu antara punca mengapa suaminya masih bertahan dan menemui wanita itu kerana sering diugut dengan perkara tersebut.

Dia juga sempat bertanya semula kepada Farah Saleh duit apa yang dimaksudkan olehnya dan mempersoalkan kembali sama ada duit itu adalah bayaran untuk ansuran kereta ataupun sewa rumah.

Dah turunkan video

Tak lama selepas itu, Farah Saleh telah memuat naik satu lagi IG story dengan memaklumkan video tersebut sudah dibuang dari feed IG kerana dinasihati oleh orang ramai.

Namun dia tetap berkeras ingin mengambil tindakan selepas ini.

Setakat ini, belum ada sebarang penjelasan daripada mana-mana pihak berkenaan isu berkenaan.

Terdahulu, kontroversi antara wanita tersebut dengan seorang pelawak terkenal telah menjadi soroton ramai orang kerana didakwa berlaku curang berulang-ulang kali sehingga ramai yang muak dengan kisah rumah tangga selebriti tersbeut.

Sumber: OhMyMedia, Instagram f.zzatysrossa.sera

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *