Luna Maya

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Sejak beberapa hari lalu, tular akan video seorang ibu yang dikenali dengan nama Kak Long Kosmetik memrahi pekerja di kedai serbaneka 7 Eleven gara-gara tidak berpuas hati anaknya ditvduh mencurl.

Anak panggil Kak Long Kambing?

Disebabkan tindakan wanita dan anaknya itu tldak disenangi ramai, Jabatan Netlzen Negara nampaknya telah ‘mengorek’ kembali video-video lamanya.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet seakan mempersoalkan didikan wanita berkenaan terhadap anaknya.

Selain turut berseloroh tak mahu membeli produk jualannya.

Mak pun dia panggil kambing

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Takut nak beli

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Susah nak didik macam ni

Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan
Netizen Dah Mula Follow Live Kaklong, Namun Scene Anaknya Panggil Maknya Kambing Menjadi Bualan

Berhenti Sekejap Dari Sosial Media

“Kak kena berenti sekejap dari media sosial ni nanti lagi tension.

Jangan tengok sgt benda ni sekejap akan brenti xlama. lagi kak tension nanti. jgn tgk dlu. kak doa kat allah. jaga anak2.”

“berubah la kk lepas ni allah tgur kita ni. kita semua ada salah. terkejut tgk video kat kfc tu pulak. bella knal kak mmg baik orgnya.”

Menjengah ke ruangan komen, pelbagai situasi dan pendapat dari warga TikTok yang menonton.

Namun rata-ratanya bengang dengan perangai wanita ini yang dianggap tiada kesabaran dalam diri.

Malah ramai juga mempersoalkan kenapa nak marah sampai sebegitu rupa memandangkan tiada ais bukanlah isu yang besar.

Tidak kurang juga ada yang meninggalkan komen mengatakan nanti minta maaf pula dan ada juga yang sempat berkata sekiranya selepas ini nampak akak ini nak masuk kedai, terus tutup.

Sumber : redaksi / eijasweet94

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published.