Luna Maya

Video² Nasihat Adik Aming: “Jangan menambah dosa, Kerana ianya tidak bagus” – Pesanan terakhir arwah buat ramai sebak.

Ingat lagi tak kat adik comel ni? Pernah tular di media sosial suatu masa dulu adik aming ini pernah menghiburkan kita dengan video pendek menasihati orang ramai cara memakai mask yang betul, adik Aming men1nggal dunia sekitar jam 1.30 pagi tadi di kediama beliau.

Adik aming atau nama sebenarnya Muhammad Aming Salleh Abdullah, 8 tahun men1nggal di kediaman nya di Tawau Sabah. Sempat menjamu mee segera sebelum mengadu ses4k n4fas.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

 

Beliau dikatakan mengadu ses4k naf4s sebelum terkulai layu di sisi ibunya. Arw4h adik Aming merupakan anak yang sangat taat pada ibu bapanya. Kini, viral sebuah video yang kandungannya adalah adik aming sedang menasihati ibunya supaya sabar dan tidak memperdulikan komen2 netizen tentang dirinya.

Selain itu, arw4h adik aming juga berpesan kepada ibunya supaya jangan menambah dosa kerana ianya tidak bagus dan apa yang menyedihkan lagi apabila arw4h berpesan kepada ibunya itu kerana arw4h sangat sayangkan ibunya. Arw4h memang anak yang sangat disayangi ibunya.

Semoga r0hnya dicucvri rahmat. Semoga keluarga arw4h Aming tabah. Terima kasih adik Aming sebab pernah tegur kami dan menasihati kami.

Pemergian Adik Aming sangat dirasai oleh rakyat Malaysia yang suka dengan telatah nasihat yang selalu diberi oleh Adik Aming selama ini.

Di bawah ada beberapa koleksi video nasihat dari Adik Aming yang boleh kita simpan untuk jadikan pengajaran buat kita dan anak-anak kita.

 

 

 

 

Sumber Tiktok &, Twitter

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.