Luna Maya

Hanya Rendam Kaki Dalam Air Dicampur Ais, InsyaALLAH sakit kepala, sakit badan, lesu, minor stroke, sakit urat, tak lena tidur malam Berkurang

Hanya Rendam Kaki Dalam Air Dicampur Ais, InsyaALLAH sakit kepala, sakit badan, lesu, minor stroke, sakit urat, tak lena tidur malam Berkurang…

Dah dua hari amalkan rendam kaki dalam ais. Best juga, memang banyak kebaikkannya untuk gout, sakit kepala, sakit badan, lesu, minor stroke, sakit urat, tak lena tidur malam. Badan rasa berat dan penat, try laa.

Kebaikan Rawatan Rendaman Kaki Bersama Garam Bukit dan Ais Batu.

Untuk pengetahuan anda, amalan rendaman kaki dengan air yang dicampurkan dengan sedikit ais batu dapat melegakan ketegangan otot dan ianya dapat mengelakkan dari gangguan jin.

Tahukah anda? Bila anda bangun dari tidur bila di pijak kaki pada lantai yang sejuk jika anda terasa menyucuk di tapak kaki itu maknanya dalam badan anda banyak angin. Angin dalam badan anda itu adalah angin tidak elok.

Sesiapa yang mengalami masalah tersebut, kerap sakit kepala, sakit belakang, sakit belikat ,lenguh tengkuk, kerap sendawa, kerap kembung perut.

Terapi rendaman kaki dengan air yang dicampurkan bersama sedikit ais bagi orang yang sukar tidur malam adalah baik jika diamalkan.

Bagi masalah sakit kepala pula ataupun bisa sakit-sakit badan adalah elok untuk mengamalkan rawatan rendaman kaki yang dicampur bersama dengan ais ini.

Menurut Perubatan Islam, sekiranya anda ada mengalami gangguan jin yang kronik anda pasti akan rasa sakit seperti menyucuk-nyucuk di kaki yang direndam itu, itu adalah tandanya yang tubuh kita ada mangalami gangguan makhluk halus. Oleh itu sekiranya diamalkan, inshaaAllah izin Allah jin akan terhindar dari pada tubuh anda.

Menurut sumber, untuk kesan yang lebih baik lagi campurkan air rendaman kaki tersebut dengan daun bidara, limau nipis dan garam bukit dalam air berais itu. Kesannya amat baik dalam tubuh badan kita.

Bolehlah diamalkan membaca sebelum rendam kaki

  • Surah Al Fatihah 7x
  • Surah Al Ikhlas 7x
  • Dan selawat 7x

InshaaAllah dengan izin Allah, kaki badan akan berasa ringan.

Menurut Perubatan Islam, kesan gangguan makhluk halus adalah seperti:

  • Kaki anda berasa Pijar bila di rendam kaki anda dalam Ais
  • Lenguh dan kebas pada kaki
  • Sakit mencucuk di kaki

Haruslah diingat ini adalah salah satu cara alternatif dalam rawatan islam dan ianya juga adalah sebagai salah satu iktiar untuk merawat pesakit, inshaaAllah dengan izin Allah, sakit anda akan sembuh atau berkurangan. Ianya juga adalah mengikut kesesuaian tubuh badan anda, wallahualam.

Sumber : Fatin Adila Razali

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *