Luna Maya

MenyesaI kawen dengan IeIaki dari Afrika, Amoi ini Iahirkan 8 anak dIm masa 3 tahun

Dengan perkembangan dunia, semakin banyak perkahwinan trans-nasional berada di sekeliling kita. Sekarang bukan sahaja gabungan orang Cina dan Eropah dan Amerika, tetapi juga banyak gadis Cina memilih untuk berkahwin dengan orang Afrika.

Kemudian, Kisah di bawah adalah mengenai kehidupan seorang gadis Cina

Selepas dia berkahwin dengan orang Afrika. Ia boleh dikatakan buat gadis itu sangat menyesal. Gadis tersebut bernama Xiao He, dan merupakan seorang pensyarah di sebuah universiti, wartawan dapati gadis itu mempunyai perkahwinan yang tidak baik sebelum ini, dan dia telah berpisah dengan suaminya selepas tiga tahun bernikah dengan suaminya.

“Saya harus pergi jumpa ibu bapanya lepas saya berkahwin, jadi saya pergi ke Afrika.” Xiao He berkata, “Tak sangka kali ini pergi ke Afrika susah untuk kembali lagi.”

Oleh sebab dia pergi ke Afrika, Xiao He harus buang pekerjaannya, apa yang lebih mengejutkan adalah dia dan suaminya melahirkan lapan orang anak dalam hanya tiga tahun.

Tidak tahu mengapa, setiap kali Xiao He hamil adalah kembar! Apabila Xiao He hamil lagi, dia akhirnya kembali ke China untuk melawat ibunya. Sekali, dia pergi ke hospital untuk ujian kehamilan. Doktor melihat bahawa perutnya penuh dengan kesan kehamilan dan rasa terkejut.

Di sana, kalau keluarga ada banyak anak, kerajaan akan memberi bantuan dari segi kewangan.

“Saya tahu bahawa keluarganya adalah miskin, tetapi saya pada mulanya ingin bergantung pada usaha kami berdua untuk bekerja cari duit, saya tidak sangka dia akan menggunakan cara ini.”

Xiao He berkata dia sangat menyesal kahwin dengan suaminya. Akhirnya, Xiao He ingin berkata kepada gadis-gadis yang masih belum menikah: Sangat penting untuk memilih orang yang betul.

Apa pendapat anda? Sila kongsikan di bahagian komen.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Ya. Anda Juga Boleh Membaca Artikel Menarik Di Bawah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *