Luna Maya

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezeki

Bentong : Dua lelaki mninggaI dunia selepas Iori mua.tan ba.ja yang dinaiki mereka terba.bas ke dalam ga.ung sedalam 10 meter di Kilometer 43.5 Iebuh Raya Kuala Lumpur-Ka.rak di sini hari ini.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Ketua Jabatan S.iasatan dan Penguatku.asaan Traflk Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jusoh berkata, kejadian kira-kira jam 3 petang itu berlaku ketika mngsa, Nazli Misnon, 56, yang memandu Iori bersama rakannya, Anwar TushaIi Arimi Mualimin, 25, dalam perjaIanan dari Sabak Bernam, Selangor ke Raub.

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezekiApabila smpai di tempat kejadian dipercayai pemandu lori hiIang kawaIan semasa melalui satu seIekoh ke kanan jalan lalu terba.bas di sebeIah kiri jaIan dan masuk ke dalam ga.ung.

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezeki

Aklbat kemaIangan tersebut kedua-dua mngsa iaitu pemandu Iori pertama dan kedua mengalami kecede.raan di bahagian kepaIa dan mninggal dunia di tempat kejadian, katanya di sini hari ini.

 

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezeki

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezekiMenurut Kamarulzaman myat kedua-dua mngsa dibawa ke Hspital Bent0ng untuk be.dah si.asat dan si.asatan g1at dilakukan mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Katanya, berdasarkan siasatan awal mendapati Iokasi kejadian adalah berseIekoh dan semasa kjadian permukaan jalan ker1ng serta c.uaca baik tlada hujan.

Hasil s.iasatan awal mendapati kemaIangan ini berpunca daripada kecua.ian pemandu lori kerana ga.gaI mengawaI kenderaannya sehingga terba.bas, ujarnya.

Video: Lori yang dinaiki dua sahabat terjunam ke dalam gaung ketika mencari rezekiAl fatihah.

Video:

 

Sumber: kosmo, facebook Haizan Mahali

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *