Luna Maya

VIDEO: Dituduh tidak buat kerja, surirvmah ini rakam tugas sehariannya di rumah raih jutaan tontonan

Bagi ramai wanita, menjadi ibu dan surirumah adalah salah satu tugas paling bermakna. Tetapi ia juga dilengkapi dengan pelbagai tanggungjawab, cabaran, dan masalah yang perlu dihadapi setiap hari.

Untuk mengatasi semua itu, wanita memerlukan kesabaran dan sokongan dari orang sekeliling, namun masih ada segelintir individu dalam masyarakat zaman sekarang yang berpendapat bahawa ibu yang duduk di rumah menjaga anak tidak melakukan apa-apa.

RAKAMAN VIDEO DI BAWAH SEKALI

Dituduh tidak buat kerja, surirvmah ini rakam tugas sehariannya di rumah raih jutaan tontonan

Dituduh tidak buat kerja, surirvmah ini rakam tugas sehariannya di rumah raih jutaan tontonan

Untuk menjaga anak sahaja seorang isteri itu perlu memberikan tumpuan kepada mereka sepanjang masa, belum lagi dikira kerja-kerja rumah lain.

Jadi apabila seorang wanita ini ditvduh oleh pasangannya bahawa dia tidak melakukan apa-apa di rumah sementara lelaki itu di tempat kerja, dia memutuskan untuk merakam segala tugasnya dalam satu hari untuk membuktikan bahawa pasangannya adalah salah.

Dalam video yang dikongsikan oleh Sierra Nicole di TikTok dan telah meraih lebih 2 juta tontonan, wanita muda itu menunjukkan rutin hariannya yang melibatkan penjagaan 2 orang anak kecilnya termasuklah memandikan mereka, menyiapkan dan memberi mereka makan, menukar lampin dan menidurkan mereka.

Di samping tugas-tugas itu pula surirumah berusia 22 tahun itu juga sempat membersihkan rumah, mencuci pingan mangkuk, melipat pakaian, membersihkan ruang makan, mop rumah, dan makan.

Antara Komen Netizen

Ingat senang je jadi suri rumah, kerja tak pernah nak habis

luluh hati selalu diperburuk org lain

Takkan lah nk mengharapkan suami lagi dia dah kua kerja cari nafkah anak bini

Selepas anak-anaknya tidur, biasanya dia akan menghubungi pasangannya untuk bertanya apa yang lelaki tersebut ingin makan untuk makan malam, tetapi pada hari itu dia hanya menyiapkan minuman untuk dirinya sendiri dan meluahkan rasa marah terhadap lelaki-lelaki yang tidak menghargai orang rumah mereka.

SILA TONTON VIDEO DI BAWAH :

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber asal HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published.