Luna Maya

Video: lstri nekad tiikkam kekasih suami yg baru keluar dari salun kecantikan sehingga mnybabkan perkara ini

Seorang wanita bertudung hitam dirakam kamera litar tertutup (CCTV) cuba menikam wanita yang dipercayai skandal suaminya dalam kejadian di Jalan Boulevard, Kecamatan Panakkukang, Kota Makassar, Indonesia.

Klip video viral di media sosial itu menunjukkan, mangsa yang baru keluar dari salun kecantikan berjalan menuju ke kenderaannya sebelum didatangi oleh suspek yang telah lama mengekorinya.

“Dua kali mangsa ditikam dan kali ketiga saya menahan tangannya lalu diputar menyebabkan pisau terlepas dari pegangannya. Bila pisau dah jatuh, dia (suspek) cuba mengambilnya untuk menikam mangsa.

“Saya kata, sudah-sudahlah tu. Tetapi tidak diendahkan dan dia tikam pinggang mangsa buat kali ketiga,” kata saksi yang dikenali sebagai Rian.

 

Sementara itu, Ketua Polis Panakkukang, Andi Ali Surya berkata, mangsa telah dihantar ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Manakala suspek telah berjaya ditahan untuk siasatan lanjut.

Suspek telah ditahan kerana melakukan penganiayaan dengan menggunakan pisau. Mangsa adalah orang yang dipercayai mempunyai hubungan dengan suami kepada suspek,” katanya.

Menurut Andi, suspek berang dengan mangsa yang menjalinkan hubungan dengan suaminya lalu nekad melakukan perbuatan tersebut.

TONTON RAKAMAN VIDEO DI BAWAH

Sumber HDH

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *