Luna Maya

Datang tasik ketika maghrib, wanita terkejut lihat wajah sendiri renung kamera

Kita semua sedar yang diatas muka bumi ini bukan hanya manusia sahaja yang tinggal. Jadi, kita disarankan untuk menjaga tingkah laku dan menghormati makhluk lain yang sama-sama menetap di bumi.

VIDEO YANG MENYERAMKAN TEESEBUT ADA DI BAWAH SEKALI

Walau bagaimanapun, selagi kita tidak menggangu ‘mereka’, ia sama sekali tidak akan mengganggu kita. Namun, kadangkala secara tidak sengaja ‘mereka’ cuba untuk menunjukan bahawa ‘mereka’ ada di sekeliling kita.

Tak hanya itu, dia yang datang memakai cermin mata hitam ketika diawal video turut tidak menggunakan cermin mata tersebut di akhir video sedangkan aksesori tersebut tidak pernah ditanggalkannya ketika di tempat itu.

Datang tasik ketika maghrib, wanita terkejut lihat wajah sendiri renung kamera

Perkongsian berkenaan telah mendapat perhatian ramai sehingga ditonton lebih daripada 3 juta viewers tidak sampai sehari ia dimuat naik.

Rata-rata mengakui seram melihat video tersebut lebih-lebih lagi apabila lalu di media sosial mereka ketika tengah malam. Walau bagaimanapun ada juga yang merasakan apa yang dikongsi oleh pengguna TikTok itu sebagai konten semata-mata untuk meraih tanda suka di posting tersebut.

Tonton Video :

 

Sumber: TikTok @laraaida6977

Apa pendapat anda?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *