Luna Maya

Awak Dah Jaga Dia Bagi Pihak Saya’ – Beri Nafkah Tinggi Untuk Anak Selepas Berpisah, Lelaki lni Menerima Pujian Ramai

Tak dinafikan sesetengah pasangan yang memilih jalan untuk berpisah pasti akan mengalami masalah untuk memberi nafkah

kepada anak-anak sehingga dibawa ke muka pengadilan atas pengabaian nafkah yang kebiasaannya dilakukan oleh si bapa..

VIDEO DI BAWAH SEKALI

Kita ni jadi ayah bagi nafkah kat anak biar tinggi. Sampai bekas isteri dengan peguam pun tak berani nak sebut apa-apa pasal nafkah anak dengan kita. Sampai tak ada siapa berani pertikaikan tanggungjawab kita.

Dalam pada itu, lelaki berkenaan turut mengatakan bahawa dia memberi ‘nafkah’ kepada anak dalam jumlah yang tinggi serta akan merekod perkara berkenaan di dalam fail.

Bagi tinggi tapi berekod, kemas kini dalam fail. Setakat hak jagaan, hak melawat ni picisan je bagi aku. Yang penting anak tu terjaga ke tak.

Selain daripada itu, lelaki berkenaan turut memuat naik bukti pembayaran nafkah anak dan tangkap layar perbualan bersama bekas isterinya.

Walaupun sudah tidak duduk sebumbung, namun dia tetap melaksanakan tanggungjawabnya serta berterima kasih kepada bekas isteri kerana sudah menjaga kebajikan anak-anak dengan baik.

Apa yang lebih mengagumkan lagi apabila dia secara sukarelanya mahu menguruskan segala kewangan yang melibatkan anak-anak termasuklah yuran serta pembayaran bulanan bagi penapis air di rumah bekas isterinya itu.

Sumber  Oh bulan dan Tuntutan Nafkah Anak

Leave a Reply

Your email address will not be published.