Luna Maya

Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg Berlaku

Baru-baru ini, kecoh mengenai kisah seorang pengantin lelaki yang tidak kesampaian hajatnya untuk memotong kek perkahwinan mewah dihiasi batu swarovski.

Meskipun telah keluarkan kos yang agak tinggi, namun akhirnya dia seolah-olah kena ‘scam’ apabila cuma dapat kek 7 tingkat dihiasi sticker manik murah sahaja. Di sebalik kejadian itu, rupanya ada satu lagi ‘drama’ menarik berlaku di majlis resepsi berkenaan.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Baby Shima rancak menari dengan seorang tetamu lelaki di atas pentas..

Terdahulu, penyanyi Baby Shima juga merupakan antara sebahagian artis yang telah diundang khas bagi membuat persembahan di majlis resepsi tersebut.

Ketika menyampaikan sebuah lagu dangdut, bekas finalis ‘Big Stage 2018’ ini mencuri tumpuan ramai apabila rancak menari dan bergelek dengan salah seorang tetamu lelaki di atas pentas.

[VIDEO] Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas

[VIDEO] Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas

Tak pasal pasal ditolak dengan perempuan tu..Baby Shima sambung nyanyi sambil duduk kat tepi pelamin

Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg Berlaku

Meninjau di ruangan komen, rata-rata peminat akui risau melihat penyanyi kesayangan mereka tersungkur apabila tiba-tiba ditolak. Walau bagaimanapun, Baby Shima menjelaskan bahawa lelaki yang bersamanya di atas pentas ketika itu sebenarnya adalah sepupu kepada tetamu wanita tersebut.

Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg BerlakuRancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg Berlaku Rancak Gelek Dengan Tetamu Lelaki, Baby Shima Live Ditolak Atas Pentas Akhirnya Ini Yg Berlaku

TONTON VIDEO DI BAWAH:

 

Kredit : TikTok babyshimaofficial

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *