Luna Maya

“Baru Berkenalan Dua Hari” – Jemput DepanSekolah, Lelaki Larikan Dan RogoIRemaja Perempuan Bawah Umur Akhirnya Menerima Padah

Seorang lelaki berusia 39 tahun ditahan pihak polis dari Bahagian Siasatan Jenayah IPD Klang Selatan bagi siasatan lanjut berkenaan seorang remaja perempuan bawah umur yang dilarikan dan dirogol.

Menurut laporan, pihak polis menangkap suspek berdasarkan laporan yang dibuat oleh seorang wanita berkaitan kehilangan anak perempuannya pada 16 Jun lepas.

Keesokan hari, kira-kira jam 11.30 malam suspek menghantar mangsa ke Sentul atas permintaannya dan mangsa pula telah meminta bantuan daripada seorang kawan untuk tinggal di rumahnya.

Mangsa kemudian meminta bantuan daripada rakan sekelas untuk mengambilnya dari Sentul untuk pulang ke rumah sebelum berjaya diselamatkan berdasarkan maklumat itu.

Tangkapan dijalankan di bawah Seksyen 363 Kanun Keseksaan, selain itu Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Melaka turut membuka kertas siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan terhadap suspek.

Polis turut merampas sebuah kenderaan dan telefon bimbit untuk siasatan lanjut dan suspek kini dalam tahanan reman.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber Beutifulnara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *