Luna Maya

Aku pergi majlis kawen kawan lstri tp aku pelik ramai salam dia siap ciom tangan. Sejak itu hbgn kami hambar

Foto sekadar hiasan. Baca perlahan lahan, semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Assalam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca.

Nak minta pendapat korang. Aku dah kahwin dengan isteri aku dekat 2 tahun. Sebelum ini isteri aku lemah lembut orangnya. Tapi baru-baru ini rhsia dia terbongkar.

Sejak dari itu hubungan aku dengan dia jadi hambar. Kami kurang berkomunikasi. Bercakap bila perlu je.

Bila aku nak pergi amek makanan, ada sorang brader nie tegor aku dia bagitau aku untung sebab dapat isteri ada pangkat kak l0ng kawasan.

Kemuurungan aku sejak aritu. Nak buat ape pun tak berani. Wife aku lak sejak rahsia dia terbongkar mula menunjukkan ciri2 kak l0ng tu dalam rumah.

Aku bukak astro oasis nak dengar ceramah pasal poligami je, tu pun habis terbalik sofa dia teraajang.

Ada sekali aku bagitau aku nak lepak dengan kawan lama kat kedai mamak, dia jeling aku semacam, nampak beraapi mata dia, terus aku lap tingkap.

Serius ng3ri aku tengok mata dia. Sampai sekarang mamak tue selalu wasap aku tanya kenapa lama tak datang kedai dia lepak minum.

Bila aku toleh je kat dia, sedar2 penumb0k dia hinggap kat mata aku. 4 hari mc sebab mata lebam. Ni pun aku tak tau ape nasib aku. Aku cuma nakkan pendapat ahli group ape yang patut aku buat sekarang.

Aku dalam dilema. kemuurungan sangat2.

Fazlin Ismail, Kak l0ng kawasan jee..aku pernah tgk ayahnda kawasan dtg minum kedai mamak dgn anak2 buah dekat penuh kedai tu…dgn misai berkait, bunyi suara dia jee..tapi bila datang ibunda senyap menikus ayahnda pun….itula kuasa ibunda x pyh ada anak buah ramai2 pun..ko pun try la buat gtu jgk.

Izz Ryan,.Macam buku bertemu ruas, sesuai berjodohan mungkin? Dah tahu bini kak l0ng kawasan yg kau pon mengg4tal cabar dia sibuk geram tengok pungg0ng tnggek perempuan lain memang mendapat ah.

Kalau kau tenung punggong dia confirm benda lain yg kau dapat dan bukan pennb0k. Cerita nampak penuh dengan nilai hiperbola.

Liz Ziana, Teringat cerita sorang pakcik ni.. Klw dgn ahli keluarga Atau org kg Dia Baik sgt.. Suka menol0ng tpi Klw Dah mbuk ter0k istri Dia kena pkul.. Dua Kali kawin mcm tu juga.. Smpai la Dia kawin kli ketiga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *