Luna Maya

Pemandu lori mengamuk terajang & pulas tangan anak tiri akhirnya menerima padah

Baru-baru ini, tular satu rakaman video menunjukan seorang lelaki dewasa memukul seorang kanak-kanak yang diterima menerusi aplikasi WhatsApp.

RAKAMAN VIDEO KEJADIAN YG TULAR ADA DI BAWAH SEKALI

Difahamkan, individu dewasa yang memukul kanak-kanak tersebut adalah bapa tirinya dan mangsa yang sedang menangis kerana kesakitan itu baru sahaja berusia 5 tahun.

Menerusi laporan dari Kosmo!, suspek yang dipercayai berusia dalam lingkungan 30 an itu telah menedang, menampar dan memulas kedua-dua tangan mangsa sambil memarahinya.

Dalam pada itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Shah Alam, Superintendan Ramsay Anak Embol memaklumkan yang laporan berkaitan kes itu sudah diterima daripada ibu mangsa berusia 25 tahun.  Kejadian difahamkan berlaku di Taman Sri Muda, Seksyen 25.

Hasil penelitian video itu mendapati suspek memarahi mangsa selain menampar dan memulas kedua-dua tangannya.

“Selain itu, ibu mangsa telah mempertahankannya daripada terus dipukul suspek dengan memeluk kanak-kanak tersebut,” katanya.

Untuk makluman, Ramsay menyatakan yang pasangan suami isteri itu baru sahaja mendirikan rumah tangga sekitar sebulan yang lalu dan kanak-kanak tersebut tinggal bersama kerana mengikuti ibunya.

Tonton Video:

Sumber Omm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *